gezocht: mensen die met treinen willen "spelen".

Gestart door Havoc, 03 januari 2016, 22:15:32 PM

OlivierV

Citaat van: Havoc op 10 januari 2016, 10:16:21 AM
Yep Franky, denk dat het ondertussen wel duidelijk is.

Misschien dat de treinliefhebbers niet van zich laten horen omdat ze meer met hun treinen dan forums bezig zijn?
Die zijn er wel nog hoor, velen zitten in de groep op faceboek "Modelspoorhobby", daar zie ik eerlijk gezegd dingen passeren die hier niet passeren, of vragen passeren die hier ook niet passeren.... Niet dat alles daar lelijk of niet goed genoeg is, maar bij foto's die ik daar van sommige banen zie vraag ik me toch af naar wat ik eigenlijk aan het kijken ben. Nu ja, zoals gezegd, ieder zijn beleving van zijn hobby.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Dat is niet erg Olivier, wij hebben al lang begrepen dat je het niet begrijpt. En eerlijk gezegd, ik stel me net dezelfde vraag bij die hyperrealistische banen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Zal nooit de woorden vergeten die ze ons op kursussen leidinggeven hebben ingeprent:
Je moet bereiken dat de mensen naar je opkijken, zonder dat jij de indruk geeft op hen neer te kijken.

Deze zin is op veel dingen van toepassing.
Mensen mogen je baan, je model enz. super vinden, maar omgekeerd mag je je nooit laten verleiden op hen neer te kijken.
Iemand met een ovaaltje en een of twee wissels of een beginset met wat huisjes erbij is voor mij een even belangrijke modelpoorder dan iemand die een superbaan heeft.
Vergeet niet dat wij ook ooit zo begonnen zijn en er veel plezier aan beleefden
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Citaat van: Peter op 10 januari 2016, 10:51:41 AM
Zal nooit de woorden vergeten die ze ons op kursussen leidinggeven hebben ingeprent:
Je moet bereiken dat de mensen naar je opkijken, zonder dat jij de indruk geeft op hen neer te kijken.

Dat is op zijn minst gezegd dubbelzinnig. Als ze dat zo zeggen is dat een beetje als je moet op de mensen neerkijken maar een groot leugenaar en schijnheilige zijn zoadat ze het niet merken. Langs de andere kant ken ik er genoeg om te weten dat dat laatste vaak het geval is zonder dat ze het eerste onder de knie hebben :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Ja, niet iedereen heeft zijn  lessen goed begrepen.
Dat is ook in de opvoeding het geval
Met vriendelijke groeten
Peter