Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 154

Gestart door Metpetergaathetbeter, 20 december 2015, 22:46:45 PM

Michael

Citaat van: Steam.N op 28 december 2015, 09:47:32 AM
Dank je wel Luc, voor dit nieuwe nummer dat er alweer erg leuk uit ziet !!!
Geniet nu maar van een welverdiende Kerst-rust  ;)
+1
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Johnnytrein

ziet er weer een geweldig nummer uit hopelijk hebben de mensen van B post de kans om nog dit jaar te leveren
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

ondertss stak hij hier in de postbus zo te zien hielden Luc en de Post hun woord ! ;D ;) Helaas  :-\ dient er hier nog een 1,5 dag
gewerkt te worden ! Ziet er fraai uit, het lezen zal voor later zijn !

loebaske

oei, die post mannen/vrouwen zijn dan niet zo snel hier in Mere, niets in bus...just kaartjes en betalingen  :(

SuSke

Gij krijgt betalingen in uw bus, ik meestal rekeningen om te betalen  ;)  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ward

Hier zat het zojuist ook in de brievenbus.. En de postbode was 4u sneller dan normaal!
Ziet er allesinds een fantastisch nummer weer uit!
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Johnnytrein

Hier is hij ook aangearriveerd.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

thor

ook hier ontvangen.
een tip voor de edities vanaf 2016 : de tekst op de rug cover staat i.t.t. normale publicaties in feite onderste boven, deze 180 graden draaien zou aangewezen zijn voor diegenen die hun magazines in staande toestand plaatsen.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

philippe_007

inderdaad een goeie tip,

vandaag mijn exemplaar ook ontvangen, ik zal deze morgen avond lezen, dan heb ik een goed einde jaar :-) 
Maar de kans is groot dat ik deze straks nog ga lezen  ;) :D ;) Ik zal dan morgen een glaasje meer drinken op het oude jaar...

Jurgen

Ik heb hem ook al ontvangen. De postbode zal onder zijn voeten gehad hebben na vorige keer. :D

Snel eens doorbladerd en dit morgenavond of tijdens het weekend rustig de artikels lezen, nu was het meer fotootjes kijken.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

marctje

ook in Edegem goed aangekomen art. eerste sneeuw is natuurlijk voor een Amerikaanrijder zeer mooi.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Gerolf

Ik heb hem ook al gehad, doorbladerd en deels gelezen. Alweer een ferm nummer !
Sfeervolle winterbaan, mooie Tombroek-foto's, interessante oud-hout-schilderwerken en draaischijf-oplossing, ...  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Aangekomen in Mere

Bij deze wil ik de ganse redaktie bedanken voor het afgelopen jaar telkens opnieuw een sterk nummer te brengen

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 31 december 2015, 10:48:10 AM
Aangekomen in Mere

telkens opnieuw een sterk nummer te brengen
dat is wel uw postbode die dat doet ! ;D ;)

philippe_007

Mijn postbode mag hier zeker eens een sterk nummer brengen  ;D ;D ;D ;D ;D Tes de moeite  ;) ;) ;)

Id een dikke pluim voor de redactie en iedereen dat samen gewerkt heeft met die mannen,
we hebben alweer 11 mooie nummers ontvangen in 2015...