Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Rheingold

Gestart door janieburton, 20 december 2015, 01:28:19 AM

janieburton

Een aantal jaartjes terug heeft Marklin en Trix de rijtuigen van de Rheingold uit gebracht in de kleur creme/blauw-paars.

Welk waren de nummers van die sets en rijtuigen?
 

ACFI

42283 Is de set met twee bagagewagens.
Er is ook een set met een bagage en vier rijtuigen en idem met ook een BR18.

Acfi

OlivierV

Citaat van: janieburton op 20 december 2015, 01:28:19 AM
Een aantal jaartjes terug heeft Marklin en Trix de rijtuigen van de Rheingold uit gebracht in de kleur creme/blauw-paars.

Welk waren de nummers van die sets en rijtuigen?
Dat kan je nu toch makkelijk zelf opzoeken? Wij zijn Google niet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 20 december 2015, 10:36:27 AM
Wij zijn Google niet.
Je zou het ook anders kunnen schrijven, ik gebruik vaak in de zoektocht naar iets Google afbeeldingen en vaak vind je dan MEER! ;)

Jurgen

Ik heb even op de site van Märklin gekeken, heb daar in hun databank "Rheingold" ingetypt en wow! Zo veel nummertjes... Met foto's!

En je nummer, tja, zoek maar. Het zijn er veel te veel verschillende en ik ken er niets van, maar je gaat zeker vinden wat je zoekt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janieburton

Citaat van: OlivierV op 20 december 2015, 10:36:27 AM
Citaat van: janieburton op 20 december 2015, 01:28:19 AM
Een aantal jaartjes terug heeft Marklin en Trix de rijtuigen van de Rheingold uit gebracht in de kleur creme/blauw-paars.

Welk waren de nummers van die sets en rijtuigen?
Dat kan je nu toch makkelijk zelf opzoeken? Wij zijn Google niet.

8)
Hallo, je hebt gelijk maar google geeft soms dingen die je niet vraagt en er niks mee te maken hebben maar omdat ze een gelijkaardige of zelfde naam hebben zitten ze er tussen, google is zeker een zegen maar ook soms een gesel.

Maar ik ben al een eind op weg alvast bedankt en een  :-*
 

giel

Goedemiddag ik heb dat betreffende set het zijn stalen wagons met een groene BR18.4
Artikel nummer 26506 als ik het goedheb kijk het nog wel even na

Groeten michiel