Ronet, Ardeense baan in de jaren tachtig

Gestart door ThierryDS, 06 december 2015, 11:08:49 AM

ThierryDS

Beste forumleden,
Op aanraden van Olivier maak ik een nieuw draadje over mijn baan in opbouw. Het gaat om het station Ronet in de Ardennen. Ik heb niet de bestaande situatie nagebouwd. Alles is opgebouwd met peco sporen. Thema: doorgangsstation in de jaren tachtig. Er is een paradebaanvak en een nevenbaan. Er komen ook rangeer- en opstelsporen. Er zal met heel veel groen en heuvels (bergen) gewerkt worden.

De sturing loopt met een roco multimaus. Werkt zeer goed voor mij. De baan zal een Fries krijgen.

Ik ben eind april 2015 met het eerste houtwerk begonnen. Jullie zullen hier regelmatig updates kunnen zien aan de hand van wat tekst en foto's.

Ik dank ook mijn vrouw die regelmatig een handje toesteekt en zelf een paar hoekjes wil uitwerken, zoals een camping, huisjes met tuinen...

Veel lees- en kijkplezier!
Groeten

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ThierryDS


ThierryDS


Steam.N

Veel succes en plezier met je project, Thierry !
Ik ga dit met plezier volgen !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ThierryDS

[][/img]

Uittekenen tracés, sporen proberen leggen, voorlopigheid testen, lente 2015

ThierryDS


reeves

Ardennen en Belgisch ik volg, ben zelf ook met dit thema bezig.

Ziet er al goed uit tot hier toe.

Groet Tom

mark7758

Als je nog iets aan info of speciale foto zoekt. Zeg het en wie weet.

Of kom eens langs. We staan met onze baan in Houten. Rail 2016. www.rail.nl
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

philippe_007


ThierryDS


ThierryDS


ThierryDS


ThierryDS


[][/img]

positionering station, eerste testritten hoofdtraject... zomer 2015

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.