Satoki Arashi

Gestart door evan, 02 december 2015, 02:39:56 AM

evan

Niet direct treinen, maar wel meesterlijke modelbouw:

Satoki Arashi

http://twistedsifter.com/2015/02/satoshi-araki-dioramas/

Google die man maar eens...  :o
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

Heb ergens gelezen hoeveel uren per dag hij "modelbouwt". Ergens een gemiddelde rond de 18u...  :D

Steam.N

Erg mooie creaties ...
Zowel samenstelling als gedetailleerde uitvoering  8) 8) 8)
18 uurtjes per dag?  Wow ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

Geweldig mooi, denk dat ik ga overschakelen naar een grotere schaal, meer mogelijkheid om details aan te brengen...

Kautenbach

Heel fraai, en echt sublieme driedimensionale kunst :)

Dirky

Om dat te evenaren moet ik ook vergroten van schaal... bij voorkeur naar 1:1  ;D


Dirky

Dit deurtje maken nam zowat 3 uur in beslag en het moet nog ge-microschilderd worden hier en daar. Er moet dus gigantisch veel tijd kruipen in dergelijke modelbouw toch?


Steam.N

Welke schaal is dat, Dirk?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

Zoals Dirk eerder melde ...schaal 1/1  ;)

Dirky

1/32ste...
Op het gebied van "vrije tijd" zou ik echt al met pensioen willen zijn.  :)

Als ik dergelijke dingen zie voel ik dat altijd aan als een uitdaging. Zulke dingen tonen staat bijna gelijk aan pesten.  ;D Bedankt Evan! ;)

Steam.N

Citaat van: Dirky op 03 december 2015, 07:48:21 AM
... Op het gebied van "vrije tijd" zou ik echt al met pensioen willen zijn.  ...

+1
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 03 december 2015, 07:55:51 AM
Citaat van: Dirky op 03 december 2015, 07:48:21 AM
... Op het gebied van "vrije tijd" zou ik echt al met pensioen willen zijn.  ...

+1
voor jou kan dat toch geen probleem zijn jij staat binnenkort weer een jaartje dichter bij de immense vrije tijd !  :) ;)

Gerolf

Wow ... erg mooi  8)  :P  :o
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Telt voor ons allemaal Peter, tenzij je de eeuwige werknemer wil blijven  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Jean verjaart binnenkort ! Ik durf bijna niet te zeggen hoe oud hij wordt ;D ;)


??? :-\ trouwens volgende maand ook bij mij één op de teller meer !  ;D ;)