Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

hulp van een forumlid voor baan info

Gestart door bartv, 25 november 2015, 00:05:31 AM

bartv

Ik ben nog maar een beginneling in het rail gebeuren.Ik zou graag met iemand eens afspreken om naar zijn baan te komen kijken en tips van de werking en andere te krijgen.Ik ben van maldegem.Liefst iemand met c-rail en digitaal.Ik zou gaan voor digitaal rijden en analoog


Mvg bart

Svendw

Als je van het waasland mocht zijn kan je binnekort mee volgen. Ik verhuis dus moet helemaal overnieuw beginnen.

Ik rij C-rail digitaal met koploper (pc-besturing).

Groet sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

benny vergauwen

kom eens een kijkje nemen op dinsdagavond of vrijdagavond in modelspoorclub het spoor te sint niklaas

we werken daar met alle schalen zowel analoog als digitaal

steeds welkom nu deze week is het rijavond en kun je sommige banen in actie zien

neem een kijkje op mijn website daar staat een link naar de club ben er zelf ook lid.

http://treinboyswebsite.webnode.be

efl045

Dag Bart,

Er is in Eeklo een modelbouwclub die iedere vrijdagavond bij elkaar komt in zaal 't Sparrenhof rond 19h30.
Ter plaatse staat geen modelbaan, iedereen brengt zijn materiaal mee om er samen met de anderen aan te werken (auto's, vliegtuigen, boten,...) maar enkele leden, waaronder iemand van Adegem, zijn thuis wel bezig met modeltreinen en komen daar vooral naar toe voor een gezellige/leerrijke babbel.
Ik heb met een lid contact op genomen (ik ben zelf geen lid maar ken er wel een paar van) en indien het je interesseert ben je daar welkom.
Stuur mij misschien via een persoonlijk bericht je email adres om verder af te spreken.

bartv

Citaat van: bartv op 25 november 2015, 00:05:31 AM
Ik ben nog maar een beginneling in het rail gebeuren.Ik zou graag met iemand eens afspreken om naar zijn baan te komen kijken en tips van de werking en andere te krijgen.Ik ben van maldegem.Liefst iemand met c-rail en digitaal.Ik zou gaan voor digitaal rijden en analoog de wissels doen


Mvg bart