Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

TRAXX / HLE 28 wordt vervangen

Gestart door C.B., 24 november 2015, 09:15:10 AM

BC911

De foto van de 77 heb ik inderdaad ook gezien, en wat mij daar een beetje stoort zijn de gele railingen en het frontlicht. Dat past niet helemaal bij de nieuwe zwarte outfit ... :-\
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

55erke


Hoy
Ik vind de livrij echt wel op maat gemaakt voor de traxx, 
En het staat er mooi op. Ben benieuwd wanneer ik de eerste zal spotten.
Groetjes

itchy

#107
Citaat van: BC911 op 12 mei 2017, 20:34:13 PM
De foto van de 77 heb ik inderdaad ook gezien, en wat mij daar een beetje stoort zijn de gele railingen en het frontlicht. Dat past niet helemaal bij de nieuwe zwarte outfit ... :-\
Ja inderdaad, daar hadden ze nu toch ook een pot witte verf voor kunnen nemen bijvoorbeeld, is even zichtbaar.
Worden de 21'ers in dienst van NMBS Logistics LINEAS ook herspoten?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

C.B.

neen , en tot hiertoe zullen dit de enige 2 TRAXXEN zijn die deze volledige folie gaan krijgen.
186 293 en 186 255 dus.

Vermoedelijk gaan de andere gewoon een naam op de flanken krijgen ... (wordt vervolgd)
Groetjes.
Claudio.

LokSound

Citaat van: ERVIN op 28 april 2017, 22:29:31 PM
Ik vind het prachtig  ,dus fabrikanten laat ze maar snel komen.  ;)

Bedankt voor de info hé mannen.

ESU werd ondertussen door ons warm gemaakt voor een Class 66 Lineas. Ten vroegste eind 2018... Info volgt.

loebaske

Positief nieuws Patrick, hopelijk niet alleen met alles er op er aan zodat een gewone digitaal rijder er ook baat bij heeft...

ERVIN

Laat maar komen Patrick , hier al zeker 1 kandidaat. ;)

C.B.

Voor de NL spotters: : ik kom morgenvroeg terug met de Zweden Xpress met de zwarte Lineas lok Traxx Railpool 186 293.

Voorziene uurregeling
E 44570
Bad Bentheim 0802
Deventer 0907/0956 frontverandering.
Arnhem 1045
Tilburg 1202
Essen 1302
Groetjes.
Claudio.

ERVIN

De Piko Traxx 2901 heeft er al een bewogen geschiedenis opzitten , hier zie je hem nog met zijn origineel nummer.

Piko 2901 by Erwin Janssens, on Flickr

Maar al vrij snel veranderde hij van 2901 naar de 2904 , hier samen met de eveneens hernummerde 2829.

Piko 2904 by Erwin Janssens, on Flickr

Nu kreeg ik enkele dagen geleden van een bevriend treinbestuurder en tevens forumlid te horen dat sommige T29 locs , sinds ze bij Lineas in dienst zijn gekomen , geen grote locnummers meer hebben , dus heeft de onderhoudsploeg van Mol-Cargo het locnummer verwijdert en doet de Piko Traxx nu zijn diensten hier als de 186-346.

Lineas Traxx 186 by Erwin Janssens, on Flickr

Lineas Traxx 186 by Erwin Janssens, on Flickr

Metpetergaathetbeter

als je de actualiteit volgen wil dan is er schijnbaar veel plak-en knutselpret !  ;)

55erke


@ Erwin
Mooi gedaan , knappe traxxen die je hebt rondrijden op je baan.

Groetjes
Johan

ERVIN

Sinds enkele maanden heeft Lineas een grijze Traxx (Akiem) loc in dienst genomen , deze loc valt vooral op door de grote rode stippen op de zijkanten , ook in Mol-Cargo is deze loc nu in dienst gekomen.

Lineas Akiem by Erwin Janssens, on Flickr




jodo

last mile wil niet zeggen dat ze onbetrouwbaar zijn maar dient om op de plaats waar de bovenleiding stopt over te schakelen in dieseltractie en zo het eindpunt,de aansluiting van de klant te bereiken.

Robrecht

Citaat van: ERVIN op 02 maart 2019, 13:14:27 PM
Sinds enkele maanden heeft Lineas een grijze Traxx (Akiem) loc in dienst genomen , deze loc valt vooral op door de grote rode stippen op de zijkanten , ook in Mol-Cargo is deze loc nu in dienst gekomen.
Is dat de 2844 van Piko? ;)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

mardig23

Normaal gezien niet, die heeft zwarte panto's dacht ik.

Deze is volgens mij een ex-FRET ;)
Mvg Karl