Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 153

Gestart door Metpetergaathetbeter, 19 november 2015, 16:27:16 PM

BC911

... ik was ook al benieuwd naar de functies die je ging hebben met een decoder in een ketelwagen ...  ???
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 27 november 2015, 21:23:04 PM
Citaat van: OlivierV op 27 november 2015, 20:45:02 PM
Die eerste is de nieuw uitgebrachte, vorige week stond er nog een op van die verkoper, van wie ik een tijdje geleden die esso ketelwagen van piko overnam, voor 90 met decoder in.

Ga je Peter nadoen...?
Die eerste is een 8001,dus een ouder nr,is tweedehands,
De tweede is een 8051,onlangs uitgebracht dacht ik,
maar een "Esso ketelwagen van Piko voor 90 met decoder er in", stemt toch tot nadenken,
meestal steekt men in ketelwagens geen decoder,de hobby is zo al duur genoeg!  ;D

;)

Heb even mijn bijzin tussen komma's geplaatst, dan klopt de zin wel en slaat de 90 euro terug op die loc die te koop werd aangeboden van de verkoper van wie ik een tijd geleden een esso ketelwagen overnam. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Dat was ik ook aan het denken
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

oebr

bwa zo gek is dat toch niet, in zo'n ketelwagen past zeker een functiedecoder voor een digi-koppeling en sluitlicht,
of een railcom-decoder/encoderke.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Jurgen

Hier nog geen MSM ontvangen.
Net zoals vorige maand zal het waarschijnlijk pas morgen zijn dat ik mijn magazine ontvang.

Ik veronderstel dat alle magazines van alle abonnees tegelijk verstuurd zijn?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Hmm, nog steeds niets ontvangen.
Mijn abonnement is op tijd betaald, dus daar zal het niet aan liggen...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: Jurgen op 01 december 2015, 18:29:28 PM
Hmm, nog steeds niets ontvangen.
Mijn abonnement is op tijd betaald, dus daar zal het niet aan liggen...

Raar!,
Die van Loebas was er donderdag,die van mij vrijdag en wij wonen op 5km van elkaar.
Die van u vandaag nog niet,
Heeft volgens mij meer met de 'goesting' van de postbeambten te maken denk ik...

:(

Metpetergaathetbeter

trouwens mijn MSM stak ook donderdagmorgen in de brievenbus misschien dat mijn postbode geen miniatuurtreinliefhebber is! :-\ opnieuw een leuk nr ;)

Huugooke

In de winkel gaan halen, lag er vorige week al!

PeterVG

Wegens dubbel is er een gratis af te halen exemplaar beschikbaar in Geel.
Af te spreken via mail.

Jurgen

Het is de eerste keer dat het zo lang duurt. Vandaag weer niets. In het begin kreeg ik hem altijd als 1 van de eersten, dus op donderdag. In het slechtste geval op vrijdag.
Dat is dan na een tijd opgeschoven naar vrijdag met in het slechtste geval op maandag.
Afgelopen jaar was het 's maandags dat ik hem kon verwachten en in het slechtste geval op dinsdag.

Nu zijn ze de woensdag al overgeslagen. Waar gaat het eindigen?  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

philippe_007

bah, als je nog even wacht dan heb je uw MSM terug op maandag, wel is weer een week later dan ons  ;D ;D
Vermoedelijk is uw postbode ook geïnteresseerd in de MSM's

Jurgen

Daarstraks toch maar even een mailtje gestuurd of men het eens kon nakijken want ondertussen heb ik nog niets ontvangen.
Ik veronderstel dat ik in de loop van volgende week wel een antwoord zal hebben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

En vandaag een (standaard) mailtje terug gekregen. Nummer 153 zal opgestuurd worden.

Vreemd wel dat er niet eens vermeld wordt dat mijn betaling eerst nagekeken zal worden.
Maar enfin, aan de opmaak van de mail te zien is dit vanuit een contact center (vroeger call center genaamd) verstuurd (ik kan het weten, ik werk in zo eentje  ;D) en mails sturen gebeurt daar aan de hand van templates en soms hang je dan ook vast aan zo'n template waar je niet van mag/kan afwijken.

Belangrijkste is dat mijn magazine op weg is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 07 december 2015, 21:58:42 PM
En vandaag een (standaard) mailtje terug gekregen. Nummer 153 zal opgestuurd worden.

Vreemd wel dat er niet eens vermeld wordt dat mijn betaling eerst nagekeken zal worden.
Maar enfin, aan de opmaak van de mail te zien is dit vanuit een contact center (vroeger call center genaamd) verstuurd (ik kan het weten, ik werk in zo eentje  ;D) en mails sturen gebeurt daar aan de hand van templates en soms hang je dan ook vast aan zo'n template waar je niet van mag/kan afwijken.

Belangrijkste is dat mijn magazine op weg is.
Fout. Het is de abonnementendienst. Wees gerust dat het abonnement is nagekeken.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *