nieuwe kans voor het MSM-forumbaan-project ?

Gestart door Havoc, 29 oktober 2015, 21:35:33 PM

Edsko Hekman

Komt allemaal wel goed. Dit is gewoon een heel drukke tijd in het jaar. :) Gaat goed komen!

Fijne dagen allemaal!

just4fun

Net heb ik Luc verblijd met enkele beeldjes die hij graag had aangepast gezien.
Dus 't zal wel in orde komen.
Paul

Edsko Hekman

Ik durf het bijna niet te vragen, maar doet het gewoon lekker toch. :)

Hoe staat het met de nieuwe regels?  :-X

Michael

Citaat van: Edsko Hekman op 09 januari 2018, 09:27:27 AM
Ik durf het bijna niet te vragen, maar doet het gewoon lekker toch. :)

Hoe staat het met de nieuwe regels?  :-X

Edsko, laat maar zitten, ik kom zaterdag bij jullie even kijken in Rijswijk, jullie regels zijn bekend,  en als de MSM forum baan ooit kan aansluiten op BNLS baan dan kan ik er altijd voor kiezen om mee te doen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

modelbouwpatrick

hallo Edsko waar staan jullie in Rijswijk kom ik ook eens kijken naar de modules.

marcel112

Heet dan wel geen Esdsko maar dat maakt hiervoor niets uit.  ;D

De BNLS modulebaan staat op de Modelspoordagen in Rijswijk (Zh).
Locatie De Broodfabriek.

Edsko Hekman

Iedereen is welkom idd. Kom gezellig langs en kennis maken. :) We staan idd op Rijswijk, kijk op de plattegrond (stand 27) en je vind ons genoemd onder een verkeerde naam: Beneluxrail. Tsja, dat bestaat al bijna 12 jaar niet meer. Heb het net gemeld bij de organisatie om aan te passen.

Ik heb er wel vertrouwen in dat Luc en Samuel de MSM baan weer op poten krijgen. Gaat vast goed komen.

Gr.

Edsko

Havoc

Ooit komt het goed. .. Begint stilaan op een regeringsvorming te lijken :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Ik heb net de herwerkte normen online gezet.

We hebben ze lichtjes bijgeschaafd, geen spectaculaire wijzigingen. Dat was ook nergens voor nodig.
Door de introductie van een mogelijke tweede blackbox geven we de kans aan diegenen die andere sporen of hart-op-hart afstanden wensen te gebruiken ook in te stappen. Ook de diepte van de bakken mag wat meer zijn, indien gewenst.
Verder is er een afspraak voor een standaard lengte, deze is nog volledig vrij te kiezen, maar inclusief blackbox(en) zal ze een veelvoud van 60 cm bedragen.

Nu hebben we de wens dat mensen die in het project willen instappen zich kenbaar maken, liefst direct aan Samuel of mij.
Dan kijken we of we een volgende bijeenkomst kunnen organiseren, waar er ook zal kunnen gebouwd worden.
Het wordt dus een meer praktische bijeenkomst voor deelnemers of andere geïnteresseerden.

http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/msm-tmm-modelbaan
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

sdz1976

Knap uitgewerkt Luc  8) 8)

Nu is het aan jullie he mannen, die een bak willen bouwen, niets houd jullie nog tegen nu , en ook diegene
die een bak hebben en nog mee willen doen, want oude bakken die niet aan de nieuwe normen voldoen zijn nog steeds welkom en compatibele he.




Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Dirky

2 vragen:

Waarom moet de bovenkant open zijn? (ruimte tss 2 planken)
die poten "moeten" toch niet uit hout zijn? ik denk hierbij aan alu profiel etc...

doomslu

Citaat van: Dirky op 13 januari 2018, 23:03:06 PM
2 vragen:

Waarom moet de bovenkant open zijn? (ruimte tss 2 planken)

Moet niet, is gewoon gewichtsbesparing.

Citaat van: Dirky op 13 januari 2018, 23:03:06 PM
...
die poten "moeten" toch niet uit hout zijn? ik denk hierbij aan alu profiel etc...
Dat mag, maar we wilden het eenvoudig houden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

#192
Netjes uitgewerkt Luc!
Is de eerste bijeenkomst al gepland?
Komen er dan ook winkelhaakjes in Plexi? met spoormallen voor de koppen? Anders moet zo'n tekening nog even worden doorgespeeld aan Paul Colson. ;)

Dan weet ik tegen wanneer er 2 blackboxen moeten worden gemaakt en dan kom ik wel af met de linkerkant van Nonceveux die toch niet deelneemt aan de minibaantjeswedstrijd.


Linkerbak
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

basmans

Kijk het is zover !!!

Jeroen Meus zou zeggen en we zijn vertrokken !
Nu dus aan het bouwen .
Laten we hopen dat er nu veel mensen aan de gang gaan .

Groet Bas

Edsko Hekman

Hi,

top dat de vernieuwde plannen bekend zijn gemaakt! Nu maar hopen dat het snel van de grond komt.

Veel succes mannen!

Gr.

Edsko