Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

nieuwe kans voor het MSM-forumbaan-project ?

Gestart door Havoc, 29 oktober 2015, 21:35:33 PM

sdz1976

Maak dit draadje even wakker, zodat jullie allemaal nog op tijd jullie vrouw kunnen overtuigen van jullie naar deze bijeenkomst te sturen  :)

Ook deze modulenbaan zal er bij zijn , want jawel dames en heren ook Giannova is ook een MSM bak:


20160605_000449 by Samuel De Zutter, on Flickr


IMG_7637 by Samuel De Zutter, on Flickr

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

BC911

Vandaag tot in Aalst afgezakt met een N-bakje in de broekzak  ;).



Leuke babbels gehad en wat nieuwe gezichten leren kennen van het forum. Benieuwd naar het vervolg. Aan het enhousiasme van Samuel en de rest van OVMV zal het zeker niet liggen. Veel succes met de verdere uitwerking.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

sdz1976

Dat N baantje was idd een leuke verassing, en de BMB bak was ook leerrijk te noemen, die is namelijk ook volledig demontabel.

We moeten er niet flauw om doen, de opkomst was eerder mager, maar wie er wel was was echt enthousiast ook.
De ideeën kwamen er echt met stromen uit, en een paar concrete afspraken waren het gevolg.
We gaan jullie daar heel snel verder over informeren.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

basmans


Mannen ik kon gisteren helaas niet komen want ik zat zonder vervoer  >:(
Maar ik hoop dat het een goede bijeenkomst geweest is en ik hoor wel wat er afgesproken is .
Ik heb al een plaat licht triplex klaar staan dus klaar voor de start om een bak te bouwen .
Het plan is al klaar het word een dorpje in de Kempen !

Groet Bas(mans)

philippe_007

hey, ben er dus niet geraakt :-(
Maar zie het nog steeds zitten om ook eens een module te maken...

celtjan

Was leuk om nu enkele gezichtjes op de avatars te kunnen plakken... .
Ik wens de mannen van de OVMV bedanken voor de gastvrijheid en tot nog es (leuke locatie!)

Bas, jammer van de pech...
Samen met Leen (alias Stoomboy) gingen jullie toch nog iets beter geplaatst zijn om toch nog iets meer vertellen over het technisch aspect om bij gelegenheden, de BNLS-BMB-MSM met elkaar te kunnen linken. Het is best te doen...

Gr,
Jan(tje)

Edsko Hekman

Ben wel benieuwd naar meer foto's en wat nu precies de afspraken zijn. Zou erg mooi zijn als hier weer meer leven in komt.
Dat de opkomst lager was dan gehoopt, wil niet zeggen dat er geen interesse is namelijk. Laten we hopen dat dit de kick start was die nodig is om weer op gang te geraken.

Veel succes!

Gr.

Edsko

Havoc

Citaat van: Edsko Hekman op 18 december 2017, 13:51:26 PM
Dat de opkomst lager was dan gehoopt, wil niet zeggen dat er geen interesse is namelijk. Laten we hopen dat dit de kick start was die nodig is om weer op gang te geraken.

Alhoewel ik zelf niet ga meedoen had ik geaag gekomen om zo'n modules eens beter te kunnen bekijken. Maar de laatste weekends van het jaar zijn er toch wat familiale verplichtingen. Vandaar dat langskomen geen optie was.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michael

Wanneer kunnen we de nieuwe "regels"voor de MSMforummodulebakken verwachten?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Firewolf

Citaat van: Edsko Hekman op 18 december 2017, 13:51:26 PMDat de opkomst lager was dan gehoopt, wil niet zeggen dat er geen interesse is namelijk.

Inderdaad, ik kon er ook niet bij zijn wegens een professionele afspraak. Maar ik volg dit ook op en ben ook benieuwd naar de eventuele nieuwe regels.

Op dit ogenblik gaat mijn focus naar mijn Mars-minibaantje, maar ik loop wel met het idee rond om mijn "brouwerij-baantje/industrie" te downscalen naar zo'n module. Mijn "grotere" thuisbaan gaat uiteindelijk toch niet rond de brouwerij industrie gaan; daarvoor overweeg ik eerder iets met een Limburgse steenkoollijn te doen (bv lijn 21a); maar dat zijn nog verre toekomstplannen.

Michael

Het lijkt een zware bevalling te worden. Ja ik ben ongeduldig.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Edsko Hekman

Even vanuit interesse, maar die avond was toch ook de presentatie van de nieuwe/vernieuwde regels of heb ik dat verkeert begrepen?

Michael

Citaat van: Edsko Hekman op 24 december 2017, 12:25:14 PM
Even vanuit interesse, maar die avond was toch ook de presentatie van de nieuwe/vernieuwde regels of heb ik dat verkeert begrepen?

Zo had ik dat ook begrepen, maar het blijft hier angstvallig stil, het is niet omdat er nu nieuwe / vernieuwde regels worden neergeschreven dat je daar in de toekomst niet verder mee kan evolueren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Mijn kerstbezoek is hier wat sneller gearriveerd dan gepland (24 uur!).
Vandaar dat ik het documentje met de nieuwe regels nog niet klaar heb...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald

Doe maar rustig aan, met deze kerst word die forumbaan toch nog niks 8) ;)