Modules in Z?

Gestart door Havoc, 23 december 2004, 20:41:27 PM

n/a

Havoc: sorry, ging dus iets mis.

Heb nog even overleg m.b.t. openbaarmaking. Bijeenkomst is zaterdag 26 februari.
Je hoort spoedig van mij.

depovero

Dag de Muzketiers, Jaap en de anderen,

Jaap dank u en welkom. Het doet plezier om anderen te zien spreken van hun 'wel en wee' [:)]. Zo kunnen we een beter zicht hebben op ons avonturen [:I].

Tom, bedankt voor je annotaties. We zullen deze zekers naar voren brengen, als de tijd aangebroken zal zijn.
Ja, medelezers en zetties, een beetje geduld, we trachten een goed gebouwde projekt en norm op punt te stellen. En dat vraagt een enorme inspanning, zekers weten!

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

depovero

Dag Johan,

Splitsen, wat zou jij willen bedenken, indiepen, schrijven?
Ik weet nog niet juist met wat beginnen, waarschijnlijk 'the empty page stress' [B)][:0].

Aan de anderen, dit vraagt een ander ontmoeting, binnenkort. Effe peinzen en dan beslissen, waar en wanneer.

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

Hoi ,

Ben effie gaan spieken op een ander forum :
http://www.zmod.no/forum/topic.asp?TOPIC_ID=42

Ok , het is in het Noors , maar ik vind het redelijk verstaanbaar (toch in grote lijnen).  Hierbij zijn er een paar interessante links.

http://194.143.113.189/tjm/modelltog/diverse/zmod-jigg/zmod-jigg.htm

Groetjes ,

Tom.

depovero

Dag de Zetties,

Eerst en vooral, een kleine aanpassing gedaan in mijn mail over het samenvatten van ons reunie: Fkds moet FkdS-Z worden. Dit is om eventuele infozoekers op het goede pad te zetten [}:)].

Na hetgeen wij tussen ons geschreven hebben, ben ik wel akkoord om een eigenste modulnorm aan te zetten, met behulp van hetgeen wij links en rechts gelezen hebben. En als wij van de andere afwijken, een overgangsmodule maken - in een tunnel oid - en zo op de andere makers kunnen afstellen.

Ok, dit is wel toekomstmuziek, het is wel goed om het in ons achterhoofd te archiveren [:p][:0].

Terug naar ons projekt: eerst een station over twee modules, met aan beide zijden een keerbocht of fiddleyard en dan uitbreiden. We zouden eens dit echt op papier moeten zetten, anders riskeren wij rond en rond en rond ... hetzelfde leeg blad te draaien.

Denis

E?n van de Muzketierz.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

depovero

Dag Tony, Johan en Tom,
Goeienavond de andere zetties,

Ok?, we zijn schijnbaar stilgeweest, het is niet zo geweest, hoor! Wij hebben het een beetje priv? gehouden; Neem het ons niet kwalijk, het is dat wij met een weldoordachte voorstel naar vooren willen komen. Of ben ik verkeerd, de Muzketierz?

Tony, je geeft mij de indruk van ons - Johan, Tom en Denis - e-mails niet gekregen te hebben. Ben ik er ook naast aan het schrijven? Graag een seintje.

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

depovero

Dag de Zetties, Muzketiers, en andere modellende treinliefhebbers,

Tijdens een middagpauze heb ik een interressante site gevonden voor minicluppers [:p]. Deze biedt industri?le havengebouwen edd aan. Gemaakt uit messing en/of resin. Hier hun adres - dat ook onder de links-pagina staat.

www.searails.com

En op de site van Ztrack kondigen zij een conventie aan die begin juli plaats zal vinden in Columbus, Ohio. Het zou de eerste zijn die enkel voor miniclub georganiseerd wordt. so, you know it too, now!

www.ztrack.com

Zuccezz ermee,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

depovero

Dag Johan en Ysbrand,

Bezig, bezig, ne hele tijd geen druppel zweet over laten vallen. Een beetje teleurgesteld geweest van de weinige ? gene reacties van andere zetters. Ook omdat ik in september werkloos ben geweest, voor tien dagen maar! Ik heb een nieuwe job, als technisch tekenaar, en, studeren dat ik moet, studeren!

Mijne PC heeft maar dan alle mogelijke problemen gehad, een verhaal appart. Ik hoop dat ik wat regelmatiger kan 'clavarderen' - canadees om te zeggen dat je babbelt met je klavier, mooi, h?! -.

All?, naar mijn studie-uur; tot binnenkort.

Denis

Een niet-werkende, maar studieuze Muzketier [:)][:)][:p][:p]
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Gerolf

Denis, het beste met de nieuwe job, en ik hoop dat jullie - Zetters - dit project niet laten vallen!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

depovero

Dag Gerolf,

Mercikkes voor de aanmoedigingen. Ik heb effekes naar je web-site gekeken, amaai, mijnen  frak, tof, supertof, zenne! En je deeld jouw ondervindingen!
Als ik je baan bekijk, snap ik de naam, met zoveel biertjes is het niet moeilijk door te hebben waaarom deze zovele kronkelt! [:D][:D][:D].

All?, sant?, ik neem een bolleke ... rooie wijn,

Denis.

Zorry vor de vrijwillige vouten.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Gerolf

citaat:
Geplaatst door depovero

Als ik je baan bekijk, snap ik de naam, met zoveel biertjes is het niet moeilijk door te hebben waaarom deze zovele kronkelt! [:D][:D][:D].
[:D][:D][:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw