zoek naar foto's van

Gestart door Metpetergaathetbeter, 12 september 2015, 22:48:28 PM


loebaske

Van schaal 1/1 ?
Daarvan ook nog nooit foto's van gezien, zou wel eens tof zijn om van deze wagons eens foto's te hebben...


PeterVG

Deze wagens kwamen enkele jaren terug naar België met Opel Agilas.
Heb ze toen een keertje op dia kunnen zetten.
Helaas nog niet op mijn flickr site te vinden, moet ik eens een keertje doen.

Metpetergaathetbeter

Alvast bedankt voor de tip, maar ze zouden ook te vinden geweest zijn in de wijde omtrek van gent-Zeehaven, vertelde de toemalige onderstationchef van Gent-Zeehaven mij.

Deze wagons zijn uitgebracht door Fleischmann, ik bezit 4 setjes van de latere Roco's die van kleurencombinatie toch afweken van de Fleischmanns !

Heb ze(foto's van de echte) ooit al eens op een site tegen gekomen, maar ja waar he ?

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter


Binco

HIER en DAAR;)

Ik dacht dat deze ook op een trafiek naar Zeebrugge zaten..
Zou misschien de aanwezigheid in Gent Zeehaven verklaren ..?

Metpetergaathetbeter

misschien wagons die dienden te hersteld te worden ?  :-\ Alvast bedankt maar ik zocht meer foto's in detail, ze moeten op een of anders site staan (of gestaan hebben), want ik heb ze ooit al eens bekeken !  :-\

Metpetergaathetbeter

degenen met dat volledig dak in één kleur waren degenen die Fleischmann uitbracht dacht ik ! ::) :-\


ERVIN

Ferme sleep , en best wel mooie wagons.
Maar zelf heb ik ze jammer genoeg nog nooit in het echt gezien.



SuSke

De volgende reeks wagons die nooit een wasstraat te zien krijgen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.