MSM reis naar Turkije

Gestart door loebaske, 28 augustus 2015, 17:06:36 PM

Jurgen

Dat is al heel wat anders dan 129 eurootjes. Laat je dus echt niet vangen en lees alles 3 keer na en nadien nog een 4de keer!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stoomlokje

Als je Googld op RSD, en de Duitse reactie's leest, Google staat er vol van,  dan is dit geen reis om te ontspannen en te genieten maar een van aankopen en gestresseerd geraken. :-[
Deze reisorganisator is boerenbedrog in de ruimste zin van de betekenis. :(
Dan nog het risiko om niet meer thuis te komen , door de oorlogsperikelen daar. :'(
Voor mij niet , Dank U .
Ik blijf lekker thuis van het zonnetje genieten , 8) en van het uitgespaarde bedrag een lokje ( of 2 )
aan te kopen.
Hiervan kan je véél langer genieten ZONDER stress. ;) ;D
zonnige groetjes,
Saskia

Metpetergaathetbeter

gratis en voor niks, en amper voor iets bestaan niet,  altijd is er wel veel meer !  :-\

stoomlokje

De prijzen van onze al dan niet bestelde treintjes zijn dan tenminste op voorhand volledig bekend. ;)

755philippe

Als je nog schoolgaande kinderen hebt kunnen die niet mee want in de kleine lettertjes staat enkel voor volwassenen. Als je eventueel in de paasvakantie zou willen gaan +49€ supplement omdat dit in een schoolvakantie is.
Je middag en avondeten en alle dranken moet je ook nog bijrekenen en dan kom je waarschijnlijk toch niet meer zo goedkoop uit.

Mvg

755philippe

jb

Voor die prijs, vind ik het wel meevallen.....ik bedoel, het zijn toch 15 dagen.
Ga is een midweek naar centerparks dan ben je evenveel kwijt, of zie ik dat verkeerd?
Ok het is niet wat er op de flyer staat (of toch wel), maar je bent geen toerist als je niet bent opgelicht  ;)

Doen zou ik zeggen  ;D ;D ;D

just4fun

Ik hoop maar één ding, dat is dat MSM zelf er iets aan heeft.
Tenslotte gebruiken ze de MSM-naam in de brief.

En ik was niet van plan op dit aanbod in te gaan.

Paul

centauri167

Ik ken collega's die met die firma dezelfde trip hebben gemaakt. 14 dagen van de ene verkooppresentatie naar de andere, altijd heel vriendelijk onthaal maar een totaal andere sfeer als men niets koopt na het herhaaldelijk aandringen om dit toch te doen ...
Zij zijn uiteindelijk na 5 of 6 dagen op eigen kosten met de vlieger terug naar huis gegaan van miserie.

Spijtig dat msm zich met zo'n firma inlaat, ze zouden beter zelf een kleine trip organiseren, met een korting voor de abo's, mijn gedacht.

SuSke

Niet naar MSM kijken maar naar de Meta-Media groep.
Het zijn zij die de spelregels bepalen wat er uiteindelijk mee in die plastiek folie gestopt wordt.
Verder zal er ook wel wat aan verdient zijn door Meta-Media om die "promotie" mee te versturen naar hun abonnees. Dat is nu eenmaal de realiteit van de zaken doen, "Niets gaat voor Niets".

Wat de reis aangaat: Je gaat mee, zorgt voor een redelijk gevulde creditcard en geniet van Turkije, of je blijft thuis en spendeert het geld aan je treinbaan en geniet nog jaren later  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Ik ga niet mee en heb er ook niets mee te maken, maar toch even nuanceren.
Dit is reclame hé mannen, vergeet dat niet.
David berekent daar 456€ voor 14 dagen verblijf en eten inclusief. Als dat duur is moeten jullie een caravan kopen hé (en thuis blijven, want anders ben je ook veel kwijt aan péages en benzine).  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Plastiek folie geopend, omslag er uitgehaald, gezien dat het reklame is en direkt bij het oud papier gegooid.
Meer moet dat niet zijn ;) en geen woorden aan vuil maken
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

#26
Citaat van: doomslu op 30 augustus 2015, 15:05:30 PM
David berekent daar 456€ voor 14 dagen verblijf en eten inclusief.  ;D
als je wat bijlegt ga je waar je wil, wanneer je wil, met wie je wil,ga je waar jijzelf wil eten en bekijk of doe je wat jezelf wilt zonder de shopping bus steeds op en af te moeten ! :-\

MARKLINRIJDER

#27
Reizen is en blijft een kritiek punt, we willen allemaal als koningen onthaalt worden met een zo laag mogelijke investering.
Was laatst op vakantie op hotel, op een overbevolkt Grieks eiland ;-)
Dit koos ik aan de hand van recensies van het hotel.

De algemene score bleek goed, en dat was het ook.
Toch las ik dat velen het eten eentonig vonden.
Ik heb op de dagen die ik er verbleef geen enkele maal hetzelfde moeten eten.
Tuurlijk als je 2-3 weken op datzelfde plaatske zit kan ik begrijpen dat er al eens hetzelfde voedsel in het buffet komt, wat voor anderen slaat op eentonigheid.

Wat de MSM reis naar Turkije betreft, 456€ voor een 15 daagse vakantie lijkt me een ZEER mooie prijs.
Heen en terugvlucht heb je al zeker.
Eten heb je ook, maar dat kan tegenvallen.   Valt het tegen ben je nog steeds vrij ter plaatse te gaan dineren.
Het betreft geen ALL-In formule dus dranken zijn NIET inbegrepen.
Is de Bar op het hotel te duur, Ga dan elders, er zijn heus wel alternatieven ter plaatse.
Zijn die er niet ga dan naar de plaatselijke supermarkt en leg je eigen mini bar aan.

Turkije is sowiezo een land waar de lokale bevolking uit is op de verkoop van toeristische gadgets en items.
Menig maal in Turkije op vakantie geweest en telkens aangesproken geweest om een Appel Thee te komen drinken in de zaak.
Doe je dit niet, is er geen been gebroken.   Al kan het soms wel leuk zijn.  Je bent tot niks verplicht, je bent immers op vakantie toch?

Wat mij telkens op vakantie bestemmingen opvalt, is dat wij Belgen (toch het merendeel) niet mondig genoeg zijn.
Toch niet aan de juiste personen.   Meestal wordt er onderling wat geklaagd maar de partij die het probleem kan oplossen wordt niet aangesproken.
Dit zie ik ook wel eens elders, jammer.

Kom op voor je rechten, ter plaatse, nadien is het immers te laat.  Meestal wordt er zeker gezocht naar een oplossing.
Zint er iets je niet meldt het dan.
Wat betreft de opdringerigheid, kan je er niet meer tegen of is het TE meldt het gelijk aan de touroperator of hostess ter plaatse dan weet die gelijk waar hij staat.

Zij die interesse hebben en hun mannetje kunnen staan, doen zou ik zeggen.
Zou wel opteren voor NIET in Dec, Jan te gaan.

Grtjs,

David



loebaske

Denk dat hier al veel stof en spinwebben opliggen...

Verwijderen ??

Metpetergaathetbeter

misschien zijn ze vermeende coupleiders en officieren aan het zoeken :-X