Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM reis naar Turkije

Gestart door loebaske, 28 augustus 2015, 17:06:36 PM

loebaske

Heb een nieuw topic geopend om eens ieder zijn idee te geven om deze uitstap die bij nr 150 zit.
Blijkbaar is het vertrouwbaar en voor deze prijs !!!
Wat wel opvalt is het eten, dat aan de nogal dure kant is...

Wie heeft interesse om mee op avontuur te gaan met andere MSM lezers?
Denk dat ik me ga inschrijven...


marctje

Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n reis gedaan met mijn vrouw, 8 dagen rondrit : 3 dagen Istanbul, 3 dagen Cappadocie en 2 dagen Antalya. Daarna een weekje zon vakantie in Side all inn. We zijn toen in juni gegaan, goed weer maar koud zwembad. Gesponserd door schoonmama. We hebben toen voor de rondreis golden tickets genomen: middag- en avondeten inclusief, alleen drank apart te betalen. Natuurlijk ook de bezoeken aan tapijtfabriek, juwelenfabriek en lederfabriek. Cappadocie is echt de moeite om te zien, vooral die ondergrondse stad met doorgangen van maar 60 centimeter (en ja ik kon erdoor) en Göremé, en de vallei der monniken gewoon prachtig. Dit was toen via Knack magazine en dezelfde touroperator.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

loebaske

Bedankt Marc voor de info, volgens men info is deze touroperator idd. korrekt  en begrijp ook wel dat drank en...niet inbegrepen is.


Ben


loebaske

Het lijkt interessant om eens een topic te openen en ieder zijn mening/ervaring/info te kennen...

Ik ben er van overtuigd dat Meta Media ten goede trouw heeft gehandeld om ons dit aan te bieden zonder medeweten.

.......

adrievans

Citaat van: loebaske op 28 augustus 2015, 20:27:34 PM
Het lijkt interessant om eens een topic te openen en ieder zijn mening/ervaring/info te kennen.

.......

Mijn mening , kan niet waar zijn , zoveel korting zonder addertje onder het gras.
Je wordt hoe dan ook ergens bedot/uitgekleed.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 28 augustus 2015, 20:27:34 PM
Ik ben er van overtuigd dat Meta Media ten goede trouw heeft gehandeld om ons dit aan te bieden zonder medeweten.
......
Tuurlijk even nagedacht hoe de situatie daar politiek bv volgend jaar kan zijn, als toerist ben je een gedroomd slachtoffer  :-\
de meest gevaarlijke laten ze lopen hoewel ze anders hadden vermeld ? :-\

doomslu

Ik heb momenteel twee positieve ervaringen gehoord (o.a. van Marc hierboven) en nog geen negatieve.
Het is uiteraard zo dat er bezoekjes gepland zijn aan markten of iets dergelijks, maar tot kopen is toch niemand verplicht?
Zo denk ik er over, maar ik heb er niets mee te maken hé.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Volledig met je eens Luc, kunnen er maar een fijne MSM uitstap van maken...

Rangeerduivel

Ik bedank toch,
heb het er zoizo al niet voor om naar dergelijke landen te gaan,
En zoals de waarschuwing die op 2dehands.be staat,
"Als iets te mooi is om waar te zijn,dan is het meestal ook niet waar"
Zelfs gisteren en vandaag nog iets ondervonden wat het bewijs daarvan is!

Het is vriendelijk van jullie,maar nee,bedankt!

;)

jb

Citaat van: Rangeerduivel op 28 augustus 2015, 22:38:46 PM

heb het er zoizo al niet voor om naar dergelijke landen te gaan,


Ik ook niet, maar word wel verplicht door men werk pfff. 6 september met bootje van Dubai naar Istanbul varen. Eerst Golf van Aden (piraten), dan Marlboro Chanel (Suez) en dan nog wat vluchtelingen over varen  in de Middelandse zee hahaha. Beloofd weer een top reis te worden ::)

Enige voorgaande ervaringen met Turkije die ik heb, dat hun Efes best wel te drinken zijn (uit een fleske) en chaos, drukte op het vliegveld.

Maar voor diegene die zouden gaan, reizen in groepsverband met andere die dezelfde hobby delen...moet toch fijn zijn. Gezelligheid maak je zelf....
Hier kwam toch ook iemand van die kanten zen baan en kunnen posten (ben nu even zen naam kwijt), dan is er gelijk al een gids  ;)


Ben

Citaat van: loebaske op 28 augustus 2015, 20:27:34 PM

Ik ben er van overtuigd dat Meta Media ten goede trouw heeft gehandeld om ons dit aan te bieden zonder medeweten.


Wat ik er van lees is dat de uitgever slechts het doorgeefluik is naar de abonnees en er zelf niets mee van doen heeft.

Positief is natuurlijk dat waarschijnlijk met prijsvechter Onur Air gevlogen wordt, die hebben geen vliegveld nodig om te landen. :P  ;D



http://forum.viva.nl/forum/reizen/ervaring-onur-air/list_messages/256957

Gr, Ben.

Jurgen

Ik heb het niet gelezen, enkel de grote lijnen wegens geen interesse.

Maar volgens mijn vader is die 129 euro enkel en alleen het allergoedkoopste voorstel.
Enkel ontbijt zou inbegrepen zijn, vertrek is voor die prijs vanaf Düsseldorf want anders kost het al extra,...

Lees dus alles eerst maar eens goed na vooraleer je gaat boeken! Vooral de kleine lettertjes zijn belangrijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

MARKLINRIJDER

Het aanbod ziet er zo uit:

Afreisdata: 2/12/15 of 20/01/16 of 27/01/16
Prijs is 129€ per persoon met de code tot max. 8Personen.
Niet geschikt voor minderjarigen.

Supplement voor andere afreisdata terug te vinden in de tabel op Pag.4.


Reis is incl. heen-terug vlucht, 15 dagen ontbijt en 15 overnachtingen.

Upgrade met Cultuur- en genieterspakket
het pakket omvat alle entreegelden en rondleidingen bij de bezienswaardigheden uit het programma en daarnaast een gerieflijk halfpension, d.w.z. dagelijks een uitgebreid avondbuffet met internationale specialiteiten: voor slechts € 169 per persoon (ter plaatse te boeken).
Wij raden u aan om het aangeboden cultuur- en genieterspakket ter plaatse te reserveren, aangezien sommige hotels op de rondreis zich in een idyllische natuuromgeving bevinden, maar bijgevolg ook iets verder van de stad gelegen zijn.

Verlenging in het luxehotel van het Genieterspakket:
dagelijks een zeer rijk gevuld avondbuffet voor maar € 140 per persoon (ter plaatse te boeken).

Visum Turkije 18€

Kortom kostprijs 129+169+140+18€=456€ als je reist in de maand dec./Jan.

Grtjs,

David


loebaske