Een Roco Donnerbüchse ombouw naar stuurstandwagen

Gestart door Peter, 28 augustus 2015, 12:06:42 PM

raf

peter ik refereer naar mijn ledjes die ik gebruik maar die jullie laten zien zijn nogal prijzig niet normaal

die ik liet zien heb ik er 50 voor 5 euro gratis opgestuurd
als je twee 402 ledjes naast elkaar kleeft passen die er dan nog in peter

hoeveel dubbele moet je der hebben ???
dan kan ik de draden er wel voor je aan solderen
http://nl.aliexpress.com/item/50PCS-0402-Led-Surface-Mount-free-Shipping-0402-Red-Smd-smt-Led-Super-Bright-Lamp-Lights/32404466579.html
http://nl.aliexpress.com/item/50PCS-0402-LED-light-emitting-diode-smd-0402-white-0402-SMD-LED-1-0-0-5/32403205226.html

zit je aan een 6 euro dacht ik voor 100 ledjes

deze is warm wit maar ik neem steeds witte en dan een druppeltje geel van tamia want die ik heb schijnt door zoals vernis
http://nl.aliexpress.com/item/20PCS-Lot-SMD-0402-Warm-White-Led-Free-Shipping-WMDZ0402004/32424404221.html

ik hoor het wel
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Bedankt Raf voor je uitleg.
Had de Led's al besteld bij Ledbaron, dus na levering kan ik verder.
Vermoed dat Erik (eve) ook die Led's gebruikt heeft. Heb aan hem meer uitleg gevraagd, dus daar wacht ik nog op
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#47
Wordt vervolgt
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

#48
oei, oei,
Aan het proberen geweest de resterende 12 gaatjes te boren voor de handgrepen, maar zal het even laten rusten of ik hou geen boortjes van 0,4 mm meer over. :( :( :(
Had er al een paar voorgeboord (enkel in het dunne messing) met boortjes van 0,3 die ik ooit van Dirky overgekocht heb, maar daar moet ik heel spaarzaam op zijn
Met vriendelijke groeten
Peter

bollen neus

Heb hier boren van Tivoly TSX van 0,4-0,6-0,8-0,9 en 1,1 . Breuk heb ik hiermee nog niet gehad (oei oef,oef) maar een boortje dient om te boren denk ik dan maar?
Den Eric.

Peter

Had een mailtje naar Ballien gestuurd maar nog geen antwoord. Zijn normaal in verlof maar zouden toch verzenden. ??
Met vriendelijke groeten
Peter

renstimpie

Net voorbij gereden..  en alles was donker en gesloten..

Peter

#52
Zucht, zucht,
Het is al bijna twee jaar geleden, maar door het hele dagen (buiten, als het aangenaam weer is een wandeling met mijn echtgenote)
thuis te zitten, haal ik doosjes met kleine werkjes (soms helaas groot) uit de kast om ze eens alllen eindelijk af te werken.
En zo is deze Steuerwagen er een van.
We gaan er dus mee verder (wordt vervolgt)

PS: heeft iemand soms zo 1 dakluchtertje te veel? Zoals te zien op de 2e foto ontbreek ik e een.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Van dat een hele tijd geleden verder werken aan dit modelletje is door oa. ziekte, en verhuis een jaarje geleden niets gekomen.
Heb nu de doos terug van onder het stof gehaald, en dank zij de uitvoerige uitleg met foto's van de Nederlandse modelspoorder Mathijn (beneluxforum)
kan ik er met volle moed terug verder aan werken.

W9258_023 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter