Opendeurdag AMSAC 11 Oktober 2015 9u-17u

Gestart door OlivierV, 12 augustus 2015, 00:11:40 AM

OlivierV

11 Oktober is het weer zo ver (binnen een goede 2 maand dus), dan houden wij weer onze opendeurdag + ruilbeurs
Inkom zal zoals het de laatste keren al was €3 bedragen, waar één consumptie inbegrepen zit.

Walt valt er te bezien?
- Ruilbeurs, met tot nu toe onbekend aantal meter verkoopstand.
- Clubbaan (AC/DC) in werking met hedendaags Belgisch Materieel.
- Modulebaan in opbouw in werking
- Gezellige babbels met forumleden zoals Peter, Chris, Rudy, mijzelve ...
- ...
Toevoeging 1 september 2015
- Tevens mogelijkheid om zelf materiaal te verkopen, eerste tafel is gratis, een tweede kost je 15 euro (1 tafel = 240*80cm).

- Exposanten hebben de mogelijkheid om Gentse stoverij met frietjes te consumeren (kostprijs €10 met 1 drankje (pintje of frisdrank) inbegrepen), vooraf te betalen zodat we kunnen inschatten hoeveel stoverij er moet gemaakt worden.



Net zoals vroeger zijn wij te vinden in 2 oud ex-NMBS rijtuigen en een metalen pakwagen. Deze bevinden zich nog altijd in het vormingsstation Gent-Zeehaven.
Adres:
Veenakkerstraat ofwel Noordveenakkerstraat (vervolgens de dienstweg naar boven toe volgen)
9000 Gent

Ook makkelijk bereikbaar via Trein en Bus, omdat we slechts op een goede kilometer van station Gent-Dampoort zitten waar redelijk wat treinen en bussen stoppen.



Groeten,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

efl045

Ik kan mij vergissen, maar is dat nu geen foto van 't stoomcentrum in Maldegem? Wat is de link met jullie opendeurdag?

OlivierV

Dat is inderdaad een foto genomen daar door een van onze leden. Het is al een tijdje zo dat we vaak zelf genomen foto's van het grootspoor gebruiken als achtergrond voor onze flyers. Vorig jaar stond er wel een class 66 of een cfl1600 op. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

efl045

Ik, en misschien ook nog anderen, dacht al dat ik daar bij jullie een 'grote' 44 en 46 zou te zien krijgen  :)

ERVIN

Ik had vorig jaar de belofte gedaan dat ik dit jaar zeker ging afkomen , dus we gaan proberen om op 11 oktober in Gent te zijn. ;)

Metpetergaathetbeter

#5
Citaat van: OlivierV op 12 augustus 2015, 09:47:11 AM
Dat is inderdaad een foto genomen daar door een van onze leden. Het is al een tijdje zo dat we vaak zelf genomen foto's van het grootspoor gebruiken als achtergrond voor onze flyers. Vorig jaar stond er wel een class 66 of een cfl1600 op. ;)
maar in het verleden was er toch een zekere samenwerking met Maldegem, leden van ons waren aanwezig met een stand, een spoor I baan in Maldegem,Maldegem was dan aanwezig met een een de kluiten gewassen (model)loc waarop je kon meerijden.
Groeten Peter ;)

PS zoals Olivier zei moet er toch iets op de affiche staan dus op deze waren het stelletjes in Maldegem veelal genomen door onze clubfotograaf Marc!

SuSke

Staat in de agenda, een bezoekje zal wel lukken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Gaat gezellig worden, half Antw. gaat er zijn  ;)

Metpetergaathetbeter

als de helft van Aalst komt is het volle bak !  ;D ;)

modelbaanHO

Er stond die dag nog niets in de agenda. Nu wel !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Is anders ook het weekend van RAMMA in Sedan  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel


SuSke

Beetje zou in de wonde  ;) 8)

Trouwens RAMMA is 2 dagen, bij jullie moet ik op zondag langskomen  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: SuSke op 12 augustus 2015, 15:46:28 PM
Beetje zou in de wonde  ;) 8)

Trouwens RAMMA is 2 dagen, bij jullie moet ik op zondag langskomen  ::)
Je kan ons dan vertellen hoe het daar was. Evt. mag je ene speech houden, dan installeren we wel een micro enzo.  ;D

Soit, ik ga een plonsje doen, want mijn hoofd heeft wat last van de warmte aan mijn spreken en schrijven te zien.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 12 augustus 2015, 15:54:41 PM

Soit, ik ga een plonsje doen, want mijn hoofd heeft wat last van de warmte aan mijn spreken en schrijven te zien.
was niet erger dan anders !  ;D ;)