Reeks 60-61

Gestart door loebaske, 09 augustus 2015, 16:49:13 PM

loebaske

Voor wie hier zijn mooie exemplaren wil plaatsen van de reeks 60-61

en "neen" het is nog niet afgewerkt, de rest komt nog als er interesse is  ;)










Metpetergaathetbeter


loebaske

Veel voorbeeld had ik niet, enkel deze foto waarvan ik de auteur niet weet  :(



Indien iemand foto's heeft mag die altijd mailen  eric@dummi.be


Metpetergaathetbeter


loebaske

je noemt dit foto's, zijn meer wrakken....
En daar vind je geen kwaliteits foto's, is meer kleine rommel als je dit uitvergroot er niets van over blijft dan wazige blokjes  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 09 augustus 2015, 17:24:20 PM
je noemt dit foto's, zijn meer wrakken....
En daar vind je geen kwaliteits foto's, is meer kleine rommel als je dit uitvergroot er niets van over blijft dan wazige blokjes  ;)

Foto's van wrakken!
wie het kleine niet begeert...

;)

Huugooke

Als ge met uwe cursor op de foto gaat staan, kan je de afmeting zien (800 x 600...)
Dan weet ge of het de moeite is.
Welke details zoek je?
https://www.google.be/search?q=nmbs+reeks+60&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB8QsARqFQoTCJjdobGpnMcCFQR-GgodCV0KWw&biw=1366&bih=608


Rangeerduivel


loebaske

#9
Details, hoe bepaalde delen van een loc vuil/roest of beschadigd is...
hoe ziet het dak er uit, de zij roosters, de buffers, shortplaat, dat zijn details...

Metpetergaathetbeter

https://www.flickr.com/photos/127276493@N06/16575909676/in/photostream/ foto's op Google eens aanklikken en vaak vind je nog andere die niet verschijnen  ! ;)

bollen neus

Citaat van: loebaske op 09 augustus 2015, 17:53:30 PM
Details, hoe bepaalde delen van een loc vuil/roest of beschadigd is...

Om echt veel details van één bepaalde locomotief te hebben moet je al iemand kennen die er tijd van maakt om een bepaalde locomotief van kop tot teen op beeld te zetten. Zelf heb ik zo een paar (buitenlandse vrienden) die dit doen en me dit dan op DVD of CD rom opsturen. Maar tis inderdaad  moeilijk om iets goed te vinden dat bruikbaar is.
En ben gelukkig dat ik geen "B" materiaal na bouw (of toch niet mijn hoofddoel), meer keuze in kleur en onderlinge verschillen door de 60 jaren heen. (met dank aan de Deense en Hongaarse vrienden) en Eric (Loebaske) geen "gays" zulle.
Den Eric.

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

mnieuwlaet

Hieronder mijn 6041 van kleinbahn deze was op 5tal plaatsen genarsten enz, ook gekende chassis is vervangen door één van PB.
Hij is, laat me gewoon zeggen dat hij al een zwaar leven achter de rug heeft.






loebaske

Mooi....post jullie creaties maar.

Als is het een BOBO of COCO reeks...