Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

inspectie

Gestart door dani, 03 augustus 2015, 10:02:24 AM

dani

Een rechercheur stopte bij een boerderij ergens in Ohé en Laak en sprak met een oude boer.
Hij zei tegen de boer: "ik moet de boerderij inspecteren op illegaal verbouwde wiet"
De boer zei: "Ok, maar ga dat veld daar niet in" terwijl hij met zijn vinger naar een bepaald gebied wees.
De rechercheur ontplofte verbaal terwijl hij zei:"Mijnheer, ik heb de machtiging van de overheid bij me".
Hij greep in zijn borstzak, haalde daar een identiteitsbewijs uit en liet dit aan de boer zien, zeggende:
"Ziet U dit kaartje? Dit kaartje betekent dat ik overal mag gaan waar ik wil.. op ieders land!! Zonder vraag of antwoord!! Heb ik mij duidelijk gemaakt.... begrijpt u het?"
D
e boer knikte beleefd, verontschuldigde zich en ging verder met zijn werk.
Korte tijd later hoorde de boer luide kreten, keek op en zag de rechercheur rennen voor zijn leven, achterna gezeten door een enorme stier...
De stier kwam steeds dichterbij en het was duidelijk dat de rechercheur zich niet in veiligheid zou kunnen brengen.
De boer gooide zijn werktuig neer , rende naar het hek en schreeuwde uit volle borst:

"UW KAARTJE.....LAAT HEM UW KAARTJE ZIEN"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

centauri167