Traxx Crossrail 186-150

Gestart door eve, 28 juli 2015, 08:49:23 AM

Metpetergaathetbeter

ooit al eens gedacht dat hier niet alleen hobbyisten komen ? :-\

SuSke

Als er "professionelen" meekijken, waarom doen ze dan niets met onze ideeën.
Verder zal alles wel op een "professionele" manier afgehandeld worden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ben

Die Railpool machine heeft Poki al eens uitgebracht. :)

Gr, Ben.

SuSke

Citaat van: Ben op 31 juli 2015, 20:30:48 PM
Die Railpool machine heeft Poki al eens uitgebracht. :)

Gr, Ben.

Dat is er een zonder NMBS-nummer.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 31 juli 2015, 20:56:43 PM
Citaat van: Ben op 31 juli 2015, 20:30:48 PM
Die Railpool machine heeft Poki al eens uitgebracht. :)

Gr, Ben.

Dat is er een zonder NMBS-nummer.
zelfs zonder nr is het reeds een fraaie machine ! 

ERVIN

Die Railpool kende ik wel , maar wist niet dat hij zelfs in België reed.  ???

De 2844 had ik al wel zien rijden , is inderdaad een mooie verschijning.



En deze staat ook nog op de verlanglijst.


Metpetergaathetbeter

trouwens die 61 heeft zelf al een broertje een 62  :-\

zijnde 2861 en 62 in dezelfde kleuren of details die zullen maar weinig verschillen zeker het nr.daar buiten gelaten ! ;)

Metpetergaathetbeter

die Franse is niet geheel mijn ding maar ja je moet de anderen ook wat laten ! ;D

eve

Ik heb geen Belgisch materiaal. Ik zal ook geen Belgisch materiaal kopen.
Maar omdat er nogal wat Belgisch materiaal onder mijn handen komt, lees ik oa dit draadje mee.

Er is toch iets wat me ietwat dwars zit.

Kees-Jan stelt voor om op basis van een Piko DC 10 loks om te schilderen naar een Traxx 186 150. (Een Piko AC zal ook wel gaan zeker ?)

Ik lees 1 definitieve afnemer 2 misschien omwille van de prijs.

Anderen vragen al direct naar varianten van Fret, Railpool, enz...

Krijgen jullie die 10 stuks nu niet vol ? Of is de Belgische markt toch zo klein ?

:-\ Erik

bollen neus

Zoals we dat hier zo proper zeggen; "Veel roepers maar weinig poepers." Maar inderdaad tis een triestig landeke zulle den belziek.
En ik lees ook meer dan dat ik schrijf.Ave Maria.
Den Eric.

Kees-Jan

Erik,

10 x repeteren is makkelijker dan 10 verschillende (kijk maar eens in het MaK draadje). Als ik 10 verschillende moet spuiten en het artwork er voor moet tekenen kost me dat gewoon te veel tijd.

Prijzen? de DC is 165 Euro en de AC 189 Euro. Lijkt me fair gezien het werk (en dit kan ik alleen doen omdat ik nog al snel ben in een aantal zaken).

Er staan er al een aantal in bestelling en ik heb de andere gevraagd voor maandag te reageren. Bij 10x de crossrail stop ik. Straks gaat Piko er lucht van krijgen en dan gaan ze me weer dwarsbomen of een wurgcontract aan bieden  8) 8) 8) 8).

eve

Citaat van: Kees-Jan op 01 augustus 2015, 11:13:12 AM
Erik,

10 x repeteren is makkelijker dan 10 verschillende (kijk maar eens in het MaK draadje). Als ik 10 verschillende moet spuiten en het artwork er voor moet tekenen kost me dat gewoon te veel tijd.

Prijzen? de DC is 165 Euro en de AC 189 Euro. Lijkt me fair gezien het werk (en dit kan ik alleen doen omdat ik nog al snel ben in een aantal zaken).

Er staan er al een aantal in bestelling en ik heb de andere gevraagd voor maandag te reageren. Bij 10x de crossrail stop ik. Straks gaat Piko er lucht van krijgen en dan gaan ze me weer dwarsbomen of een wurgcontract aan bieden  8) 8) 8) 8).

Kees-Jan,

Dat is de logica zelve.
De prijs moet ieder maar voor zich uitmaken. En de prijs is iets wat je vergeet... Het unieke stuk blijft.
En gaat Piko bewegen voor 10 locs ?

Nu is er eens iemand die een klaar en duidelijk voorstel doet...

??? Erik

Michael

Kees-Jan ik heb je afgelopen zaterdag mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kees-Jan

Klopt.

Bij deze een reactie voor ieder: 4 stuks is te weinig voor mij. Minimaal 8-10 anders gaat het niet door. Sorry. Woensdag laat ik het weten.

ward

Hopelijk komen we aan het genoemde aantal dan,
Is uiteindelijk een mooie en (redelijk) unieke loc die je dan rijden hebt..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--