Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Alles op een A4-tje..

Gestart door renstimpie, 13 juli 2015, 21:41:41 PM

renstimpie

Zowel voor de komende opendeurdag van MSC HET SPOOR (wedstrijd onder leden) , als voor de wedstrijd van EUROSPOOR in UTRECHT, ben ik bezig aan een diorama op een A4-tje.

Thema:   RED STAR LINE:   Omwille van één of andere reden, spreken deze gebouwen mij enorm aan.
Dus wat past er beter op een A4 dan een stukje Rijnkaai met de desbetreffende typische loodsen van op de Antwerpse kaaien.
De SS Belgenland is net vertrokken,  onder de loodsen staan de familieleden nog te wuiven.   Eén van de goederenwagons staat nog te wachten, tot iedereen weg is, zodoende de ophaling in alle rust kan gebeuren.
Dit diorama is een oefening voor een groter geheel in het thema RED STAR LINE  (buiten de Saints Amis projecten met Jeroen).
Hopelijk vandaag of morgen een klein fotoverslag.

Groetjes

Tim



marc goovaerts

Dat wordt heel interessant. Maar, de gebouwen van de Red Star Line op een A4tje ? In Z ?

renstimpie

Niet de gebouwen,  maar één van de loodsen aan de Rijnkaai.   De gebouwen hou ik voor een ander project :)
Eerst oefenen.. :)

Tim

sdz1976

cool idee !!!!!

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1