Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Alleen in Aanwaarpe

Gestart door Huugooke, 07 juli 2015, 17:30:26 PM

Huugooke

In het nieuws:
Negen Tour-auto's beroofd op de parking van het hotel.
Shame shame shame, shame on you..

59erke

Stonden ze toevallig in Borgerhout geparkeerd ....
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Gerolf

#2
Citaat van: Huugooke op 07 juli 2015, 17:30:26 PMop de parking van het hotel.
bij mijn weten zijn er geen (of toch heel weinig) hotels in Borgerhout   ::)

't Is niet leuk natuurlijk, maar om er meteen "politiek" van te worden  :-\
Zelfs in de babbelhoek van ons forum zijn er nog grenzen. Zie de forumregels/aanbevelingen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Buikske

Het is AanTwaarpe  ;)

Er zijn minstens zeven hotels in Borgerhout.

Maar begrijp de link niet met politiek en de hotels !
 

Gerolf

Ik had niet gedacht aan de hotels buiten de ring
Politieke link: slechte naam van Borgerhout "binnen de ring": Borgerocco - stelende allochtonen - stereotype
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Volgens mij zijn het de renners zelf die hun auto's onderste boven gehaald hebben op zoek naar hun doping....  ;D ;D ;D ;D ;D

Huugooke

#6
Inderdaad de "T" van tutter vergeten.
Niks politieks of anders mee bedoeld. Alleen jammer dat "de Stad" op zo'n manier in het nieuws moet komen.
Ook jammer dat bepaalde stadsdelen een slechte naam hebben gekregen waar ze wel nooit vanaf zullen geraken. Terwijl het risico op inbraak zowat overal gelijk is; in onze wijk was het een tijdje geleden ook "prijs"; met hele straten ingeslagen autoruiten.
Dat bepaalde "stand-up comedians" en andere BV's die stadswijk gebruiken om goedkope grapjes mee te maken helpt ook al niet; het is stilaan gemeen goed geworden.
De titel "alleen in Aantwaarpe" zet misschien ook mensen op het verkeerde been, waarvoor excuus.

Chrisrail

#7
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }