Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 149

Gestart door Michael, 17 juni 2015, 18:13:02 PM

marc goovaerts

Hier ligt hij zelfs al in de bib !

Gerolf

Citaat van: marc goovaerts op 11 juli 2015, 00:06:56 AM
Hier ligt hij zelfs al in de bib !

En hij is MOOI - heel wat inspiratie-banen en inspiratie-details  :P  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Citaat van: Frank_N op 10 juli 2015, 23:27:21 PM
Hier is nummer 149 nog steeds niet in de kiosk >:( ;)
Staat nog wel een mooie baan vanuit Eindhoven (Tramstraat) in 8)
Oei Frank, dat lijkt me niet normaal. Heb je er naar gevraagd?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Frank_N

Tuurlijk heb ik ernaar gevraagd, Luc!
Meestal is MSM er een paar dagen in die boekwinkel  nadat het per post komt.
Modelbouw werd afgelopen week wel geleverd (10-7), modelspoor niet.
Komt vanzelf, denk ik ;)
Groet van Frank

Stedahult

Zojuist gehaald bij de boekhandel, het laatste exemplaar alweer.
Nog een weekje laten liggen, dan begint de vakantie. En tijd genoeg
voor dit volle nummer. Zag al wat mooie inspiratie bronnen..

een stukje Belgie is ook wel erg leuk...
Mvh. Steef

Michael

Lekker zomer nummer, een groot deel van de artikels gelezen, wat ik persoonlijk niet zo lekker lezen vond was "Een muur in een blikje" de eerste paar blz gaan goed maar dan komt het een volledige pagina gevuld met een prachtige detail foto, aan de rechter kant 8 foto's met beschrijving, echter van foto 27 t.e.m.30 staat de beschrijving op de volgende blz, niet handig. Verder een grandioos artikel met een verwijzing naar een volgend artikel (chipping techniek).Ziie blz 72 beschrijving bij foto 27.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Citaat van: Michael op 03 augustus 2015, 09:40:11 AMeen verwijzing naar een volgend artikel (chipping techniek)

Lees eens een (tweedehands?) militaire-modelbouw-tijdschrift ... dan weet je het ook  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Gerolf, ik verdiep me al langer in de militaire diorama bouw,om daar de kunst en technieken te leren, die mannen kunnen ons modelspoorders erg veel leren, maar leuk om in MSM te lezen dat men in de toekomst daar aandacht aan gaat besteden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

boke

Komt er deze maand ook een kalander die dienst kan doen als bureaublad achtergrond?  ;)

Groeten,

doomslu

Citaat van: boke op 08 augustus 2015, 14:10:41 PM
Komt er deze maand ook een kalander die dienst kan doen als bureaublad achtergrond?  ;)

Groeten,
Maandag zal hij er zijn... ik was 'm een beetje uit 't oog verloren wegens vakantie...,  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun

Citaat van: doomslu op 08 augustus 2015, 16:48:20 PM
Maandag zal hij er zijn... ik was 'm een beetje uit 't oog verloren wegens vakantie...,  ;)
Tsss, tsss, tsss, hoofdredacteurs in vakantie, waar gaat de wereld toch naartoe ...

Grapje, Luc, profiteer d'r van!

Paul

Metpetergaathetbeter

Paul, ge moet onzen Luc niet sparen, want eerlijkheidshalve ben ik heel benieuwd wat hij in de verlofperiode verzameld heeft om in het volgende nr te publiceren ? ;D ;)

doomslu

Citaat van: doomslu op 08 augustus 2015, 16:48:20 PM
Citaat van: boke op 08 augustus 2015, 14:10:41 PM
Komt er deze maand ook een kalander die dienst kan doen als bureaublad achtergrond?  ;)

Groeten,
Maandag zal hij er zijn... ik was 'm een beetje uit 't oog verloren wegens vakantie...,  ;)
Voilà, hij staat op de website...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 augustus 2015, 18:14:14 PM
Paul, ge moet onzen Luc niet sparen, want eerlijkheidshalve ben ik heel benieuwd wat hij in de verlofperiode verzameld heeft om in het volgende nr te publiceren ? ;D ;)
8) ikke? Niks. Ik heb lekker genikst. Nummer 150 zal leeg zijn...  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Huugooke

Citaat van: doomslu op 10 augustus 2015, 11:42:22 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 augustus 2015, 18:14:14 PM
Paul, ge moet onzen Luc niet sparen, want eerlijkheidshalve ben ik heel benieuwd wat hij in de verlofperiode verzameld heeft om in het volgende nr te publiceren ? ;D ;)
8) ikke? Niks. Ik heb lekker genikst. Nummer 150 zal leeg zijn...  ;D
Maar toch met lijntjes? Het is bijna school hé.