Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 149

Gestart door Michael, 17 juni 2015, 18:13:02 PM

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 03 juli 2015, 16:22:52 PM
Citaat van: vyncky op 03 juli 2015, 15:33:31 PM
Hier ook toegekomen

De redactie verdient en welverdiende vakantie !

Yannick
En welke verrassing we de lezer kunnen aanbieden...

Dat mag gerust iets zijn met bvb een afdruk van één of andere abdij op het etiket... ;D ;D

;)

Michael

Helaas in NL nog niet aangekomen, wellicht volgende week.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 03 juli 2015, 16:27:04 PM

straks kom je niet toe met 100 bladzijden  ;) ;)
Eric, groot lettertype gebruikt ? ;D ;)

Net als iedereen die hier komt alsook de medewerkers MSM/SJ een welverdiende (nu toch warme) vakantie toegewenst ! ;)

Peter

In de winkel waren ze nog niet. Alhoewel het nummer er op de website van MSM goed uitziet, ben ik toch alvast zeeeeeeer nieuwsgierig, wat de redaktie voor het volgende nummer ( 150) in petto heeft  ::) ::)
Met vriendelijke groeten
Peter

philippe_007

Vandaag lag MSM149 in de bus.... weer leesvoer :-)

doomslu

Citaat van: loebaske op 03 juli 2015, 16:27:04 PM
Al zeker met een artikel van Rik over de oude brug van Melle en ergens ligt er nog iets van mij bij Guy over die wisselkasten....
straks kom je niet toe met 100 bladzijden  ;) ;)
Er liggen heel wat artikels klaar hoor. 100 bladzijden vullen is echt geen probleem.
Voor de hoofdredacteur is het zaak om een keuze te maken en het nummer te vullen met een aangename mix van tests, praktijk, modelbanen, reportages en zo voort.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

een 14daags tijdschrift ipv maandelijks...
ik ben voor  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Michael

Citaat van: philippe_007 op 03 juli 2015, 22:31:46 PM
een 14daags tijdschrift ipv maandelijks...
ik ben voor  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Maak Luc effe gek, nee doe maar gewoon maandelijks, ik loop al een beetje achter, maar dat maak ik tijdens mijn verlof goed. ;) ;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mdvholland

Kennen jullie het begrip "uitgesteld genot"?

Heb een uur terug MSM 149 uit de brievenbus gehaald, koffie gezet... Het blad ligt nu klaar, ik heb voor de beminde ega eerst even buiten de was opgehangen, moest nog even iemand mailen, type nog even dit bericht... Koffie wordt nu ingeschoken, dan ga ik zitten op ene koel plekje en neem MSM eindelijk ter hand...  Mmmmm.

Allen veel leesgenot gewenst. En vooral natuurlijk Helenensiel bewonderen!

Matthijs

Michael

Ook in Swifterbant aangekomen, maar eerst kwalificatie F1 kijken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Dirkh

Lang getwijfeld maar dan toch maar de fiets op en het nummer gaan halen in de winkel.
Het was warm maar wel de moeite waard. :)

tsjoektsjoek

Zaterdag nr. 149 opgehaald in de winkel en 200 meter doorgelopen naar het strand en onder het genot van een bakkie even doorgebladerd, kreeg ook een
reaktie van een Duitse toerist die vond MSM een sjeun magazine. De F1 kwalificatie laat ik aan mij voorbij gaan pole position zal wel Hamilton worden
Redaktie bedankt voor weer een fantastisch zomernummer geniet van een welverdiende vakantie evenals alle lezers en forumleden
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

ceuleer

Er staan sjieke banen in, op dit tempo heb ik hem voor de avond uitgelezen, dus ik zal nr. 149 nog maar efkes wegleggen, want ik moet tot eind augustus wachten op nr. 150.  :)

OlivierV

Hier niet!




Oie, ik heb geen abonnement, misschien daardoor. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Frank_N

Hier is nummer 149 nog steeds niet in de kiosk >:( ;)
Staat nog wel een mooie baan vanuit Eindhoven (Tramstraat) in 8)
Groet van Frank