Heljan Class 66 SUPER PROMOTIES !!!

Gestart door ceuleer, 13 juni 2015, 20:33:21 PM

ceuleer

Voor de liefhebbers van deze machtige Loc.  ;)

http://www.hetspoor.com/

grz,
Gunter

ERVIN

Ik had al een mail gekregen van een collega , toch best wel vreemd dat ze nu zo goedkoop verkocht worden. :-\

OlivierV

Citaat van: ERVIN op 13 juni 2015, 21:42:44 PM
Ik had al een mail gekregen van een collega , toch best wel vreemd dat ze nu zo goedkoop verkocht worden. :-\

Beetje logisch als je bekijkt wat voor werk er nog aan is na aanschaf!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Ik heb even op internet gezocht naar de besprekingen en blijkbaar is het nogal moeilijk om een koppeling te plaatsen. De cabineverlichting brand gelijk met de frontseinen, is dus niet apart schakelbaar, en de sluitseinen wisselen niet met de rijrichting maar zijn gewoon schakelbaar via 2 functietoetsen.
Verder zou ook de handleiding te wensen overlaten, dus ik verwonder me niet aan deze promo.
De bespreking in MSM 139 moet ik nog een keertje lezen, dat is voor morgen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN


Rangeerduivel

#5
Voor die prijs kan je het echt niet laten,zelfs het eventuele avontuur niet!
Ik heb een mailtje gedaan naar het spoor en er ook twee gereserveerd,,, :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ ;D

En als het echt tegenvalt leren wij misschien Erik(EVE) nog persoonlijk kennen!! ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 13 juni 2015, 22:48:19 PM

En als het echt tegenvalt leren wij misschien Erik(EVE) nog persoonlijk kennen!! ;D ;D

hopelijk voor jou is het genoegen wederzijds !  ;D ;)

Jurgen

Citaat van: ERVIN op 13 juni 2015, 22:38:48 PM
Bespreking , welke bespreking??

Een paar nummers geleden hé Erwin, in nummer 139!  ;)

Ook hier op het forum werd de loc besproken door enkele leden. Kijk maar op volgende link:
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php?topic=20656.0
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

ja Jurgen , weet ik wel , maar dat kan je geen " bespreking" noemen hé. ::)

Jurgen

Tja, ik heb het ondertussen eens nagelezen en echt testen hebben ze blijkbaar niet gedaan. Blijkbaar was het gewoon een model uit de doos halen, eens enkele functies bekijken, een rondje rijden en klaar was kees.

Afin, ik heb getwijfeld over de aankoop. Het ligt volledig buiten mijn tijdperk en als museummodel kan ik ze niet gebruiken, dus ga ik ze toch maar laten voorbij gaan.
In MSM staan wel de oplages per model vermeld, blijkbaar zijn er niet veel modellen van gemaakt. Vermits men ze nu gaat dumpen denk ik niet dat het model zo'n succes is geweest.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bellejt

#10
heb er maar eentje besteld.Al het "gezever" errond is volgens mij wel echt bij de kraag gegrepen want er zit een esu decoder in.Makkelijk herprogrammeerbaar (mappen) en desnoods enkele draadjes hersolderen.We zien wel.Is trouwens een spotprijsje.

doomslu

Wat me doet twijfelen zijn de wielen.
Als die echt zo erg het vuil aantrekken...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Dat " gezever" is echter wel gegrond hoor , of kan je met een ESU decoder de wielen ook proper houden.
Ik heb  , op één na  ,al de Heljan Class 66ers , evenwel allen zonder sound , maar het zou mij verbazen moesten bij deze versies de wielen niet snel vuil worden.

Na aanpassing van andere wielen , is dit wel mijn krachtigste versie van 66ers , 20 B-Models containerwagons sleuren zij zonder moeite de hellingen hier bij mij op. Persoonlijk vind ik het model ook beter geslaagd dan de Mehano's.






Metpetergaathetbeter


Rangeerduivel

#14
Erwin,
Zijn al je Heljans nu voorzien van andere wielen of zijn er bij waar het (tot nu toe) niet nodig was ze te vervangen?

BTW,ik heb met de waardebon bij de 66 van ESU de (gratis) finescale assen voor 2 loc's aangevraagd,zouden deze niet kunnen gebruikt worden voor de Heljan?
Ik vermoed dat Erik(EVE) hier ook wel meeleest... ;D

;)

Heb trouwens deze namiddag een bevestiging van reservatie van "het spoor" ontvangen,
blijkbaar rust niet iedereen op zondag! ;D