Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Roco baureihe 03.10

Gestart door Peter, 26 mei 2015, 14:27:57 PM

Peter

Daarstraks kwam DHL met een hele grote doos, op het eerste gezicht helemaal gevuld met allemaal
met lucht gevulde polstering zakjes.



Midden is die doos, en dus omringt met die luchtzakjes, een tweede langwerpige doos,
met daarin, met stevige schuimrubber kussens omringde stevige Roco doos





Het eerste dat opvalt bij het openen van de Roco doos:
een vrij dik boekje met (bij mijn weten voor het eerst) een uitgebreide
uitleg over het uitpakken, in gebruik nemen en onderhoud van de baureihe 03.10
in verschillende talen( Duits, Engels en Frans). Geen Nederlands. (Is niet verplicht want het model werd in Duitsland gekocht)



En een zeer stevige plexiglas doos waarin het model met drie schroeven op een stuk imitatie rail is vastgeschroefd. (reeds uit de doos gehaald ;D)



En dan....het model. Nog niet op mijn baan, en de details zijn nog niet gemonteerd, maar die foto's volgen later nog wel.





Ben alvast benieuwd naar de eerste rit, met 18 verschillende geluiden. Zal moeten zoeken hoe ik op mijn Intellibox (met 5 toetsen F0, F1 tot F4) die 18 kan gebruiken :D :D :D 


Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Indrukwekkende verpakking voor een erg mooie machine !
Veel rijplezier !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

DFS

ziet er een machtig machien uit. Benieuwd om die eens op een baan te zien!

Stieven76

Knap machien Peter, we wachten op een filmpje  ;)

Michael

Peter mooie stoom locomotief, ik heb je gemaild i.v.m het schakelen van de extra functies.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Niet 100% scherpe foto, maar het is alvast de eerste van de lok op mijn baan.
Betere foto's volgen later.
Michael, bedankt nog voor de gegevens.


Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Peter graag gedaan staat ook ergens op het forum maar het blijft lastig zoeken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154