Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 148

Gestart door EVP, 25 mei 2015, 12:59:57 PM

Metpetergaathetbeter

ik denk dat Binco te lang uit de bol gegaan is deze nacht of komt het van teveel studeren ? ;D ;)

755philippe


Loebaske heeft volkomen gelijk. Sorry voor de auteur van het artikel over dat opbergsysteem. Is gewoon een artikel om msm dikker te maken.
Voor dunnere en kleinere stukjes of korte overschotjes kun je het beter de profielen in de zakjes van evergreen houden. Maar ja, ieder zijn bezigheid.
Mvg

755philippe

doomslu

Onze Jean zal tevreden zijn.  :(

Laat ons hierover duidelijk zijn: de redactie vond het een interessant artikel. Bladvulling hebben we niet nodig. Het is telkens beknibbelen op de ruimte...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Het is best dat eerlijk de mening gegeven wordt. Daar heb ik geen probleem mee.

Gezien mijn knutselwerk zoveel gemakkelijker geworden is na het bouwen van deze compacte matrix, dacht ik dat het voor anderen eveneens leuk kon zijn.

Spijtig dat ik het altijd hoge kwaliteitsniveau van het magazine naar beneden haal ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: Steam.N op 28 mei 2015, 20:35:28 PM
Spijtig dat ik het altijd hoge kwaliteitsniveau van het magazine naar beneden haal ...
:o ::)  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 28 mei 2015, 20:35:28 PM
Het is best dat eerlijk de mening gegeven wordt. Daar heb ik geen probleem mee.

Gezien mijn knutselwerk zoveel gemakkelijker geworden is na het bouwen van deze compacte matrix, dacht ik dat het voor anderen eveneens leuk kon zijn.

Spijtig dat ik het altijd hoge kwaliteitsniveau van het magazine naar beneden haal ...

Jean, ik hoop dat je van dat niveau dit niet echt meent, maar zoals je schrijft ieder heeft over elk art.
wel een idee of het er in moet of niet, mocht men naar iedereen zijn gedacht vragen dan zou er op het eind van de maand een doorzichtige zak met lucht in de brievenbus steken ! Ik heb ook al vaak gezegd tot mijzelf moet dat er echt instaan, gedenk dat er voor elk art. die je niet leuk vindt er iemand is die dit juist wel leuk of handig vindt, en visa versa !

Groeten Peter ;)

doomslu

Dit gezegd zijnde vind ik wel dat iedereen een mening mag hebben en zijn voorkeur mag laten blijken voor het één of ander artikel.
De redactie krijgt graag feedback en dit forum is één van de schaarse middelen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Dat is ook wel waarheid Luc, toch had ik beter het niet geschreven, tenslotte is het zoals eerder gemeld dat men anders een plastiek zakje met lucht in de brievenbus gaat vinden...

Steam.N

Zoals ik gisteren reeds schreef:  Het is best dat eerlijk de mening gegeven wordt. Daar heb ik geen probleem mee.
Ik moest wel even slikken om de terminologie, maar als die correct weergeeft hoe het artikel overkwam: prima.
No hard feelings  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Ik moet mijn MSM nog gaan halen in de krantenwinkel maar ik had op de preview al het artikel van het opbergsysteem zien staan. Ik vindt het een een goed idee, en ja je kan dat eventueel met veranda platen maken, maar het gaat meer over het idee. 
We mogen blij zijn dat er nog mensen zijn die artikels willen maken zodat we nog een MSM hebben met inhoud.
Er zijn veel artikels in MSM die over een systeem of een bepaalde methode gaan en die kan je dan op je eigen manier gebruiken. Ik heb er al veel uit geleerd  :) en hoop dat nog veel malen te mogen doen.

Maar die MSM zal moeten wachten tot maandag want mijn knoken kraken vandaag langs alle kanten en ik zie het niet zitten om op de fiets te stappen  :(

philippe_007

Gisteren lag mijn MSM in de bus, maar hij zit nog steeds in zijn plastiekje  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Tijd tijd tijd, geef mij tijd....  Minder slapen is geen optie, ik slaap al maar 5 a max 6 uren per dag... (zonder rekening te houden met die 8 op het werk natuurlijk , zal het zelf zegen voor Peter of iemand anders het zegt :-) )

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 29 mei 2015, 10:49:00 AM
Gisteren lag mijn MSM in de bus, maar hij zit nog steeds in zijn plastiekje  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Tijd tijd tijd, geef mij tijd....  Minder slapen is geen optie, ik slaap al maar 5 a max 6 uren per dag... (zonder rekening te houden met die 8 op het werk natuurlijk , zal het zelf zegen voor Peter of iemand anders het zegt :-) )
you took the words right of my mouth zou Meat Loaf gezongen hebben !  ;D ;) trouwens ik ben niet gewijd bij deze kan ik U ook niet zegenen ! ;) ;D

755philippe


Jean het was zeker niet de bedoeling om je werk af te breken. Dat je daar veel tijd ingestoken heb twijfel ik zeker niet aan. Ik wou alleen maar mijn mening geven.
Andere mensen vinden dit misschien wel goed om dit te maken. Sorry als het verkeerd is overgekomen. Misschien had ik beter mijn reactie niet op het forum medegedeeld.

Mvg

755philippe

Steam.N

Philiippe, dit draadje is er net, om ieder zijn mening te laten geven.
En als een artikel je niet aanspreekt, dan is het zo.
Dat mag geweten zijn.
Hoe zou Luc anders weten of MSM de goeie kant op gaat ?

De bouw van de matrix ging snel, en sinds het ingebruik nemen is mijn styreenwerk zoveel gemakkelijker.
Dus wat mensen er ook van denken: ik ben er gelukkig mee  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007

De een Philippe heeft er misschien niet veel aan, maar de andere Philippe wel.
Ik vind het goed gevonden, dus ooit maak ik ook zo'n sorteerdoos.