pulsin of pulsein probleem

Gestart door raf, 14 mei 2015, 11:18:21 AM

peking

OK bedankt Raf zal het eens bekijken als ik meer tijd heb want heb het nu druk
groeten,

marc

Klaas Zondervan

Marc, welke locs rijden wel goed op de Weistra regelaar, en welke niet? Ik gebruik deze regelaar al heel lang, en het werkt goed bij de meeste locs. Alleen locs met een platte motor zoals Lima en Fleischmann reageren wat bokkig.
Als een loc met teruggedraaide potmeter nog een beetje staat te tokken, dan moet je dat instellen met P2. Die moet je zo draaien dat je de loc net niet meer hoort.

peking

Hallo Klaas,

Wel de locomotieven met een anker motor rijden goed en ik heb 1 of 2 locomotieven die hebben een andere motor en die staan te tekken of rijden niet.
Maar ondertussen hebben ze me van Nederland gezegd dat ik er een filter moet achterplaatsen en dat schema hebben ze me door gemaild dat is een filter met schakelaar , diode , condensator en weerstand.
Dan als ik die schakelaar op zet dan stuur ik met de pwm een gelijkspanning mee door en dan rijden die lokomotieven wel.
Wat is Uw ervaring met die printplaten Klaas en wat is Uw gedacht van die pwm, Ik heb die printen of modules getest met die ankermotoren en ik moet zeggen goed en prettig om te werken.
Ok ik wacht vol bewondering op U reactie.

Groeten,
marc

raf

ik vind het raar want zowel marklin als rocco rijdt bij mij op de pwm module
als je wil zou ik wel graag het schema hebben wat ze opgestuurd hebben
kwestie van voorbereid te zijn als het hier ook fout moest lopen
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

peking

Hallo Raf,

Kan ik dit schema inscannen en dan als bijvoegsel via dit opsturen naar jou of het forum hier.
Heb hier nog nooit iets op het forum gezet.

Groeten,

Marc