Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

De 5e minibaantjeswedstrijd (2016)

Gestart door doomslu, 01 mei 2015, 12:29:45 PM

Ronald

Citaat van: Michael op 28 mei 2015, 15:52:31 PM
Citaat van: Aranka op 28 mei 2015, 13:30:07 PM
Ingeschreven!

Pas op mannen totaal onbekend maar wel ingeschreven die is erg zeker van zichzelf een stil talent waarschijnlijk met super bouw kwaliteiten, we gaan het zien, Welkom op het forum.

Dat moeten we dan eerst maar eens afwachten... voorstellen is idd wel zo netjes in deze.

philippe_007

Enkel een bericht "ingeschreven" zorgt wel voor enig misterie
Mss iemand die ons tot oktober 2016 vol spanning gaat laten :-)

Deze die ingeschreven zijn, succes

zelf twijfel ik nog om deel te nemen wegen tijdsgebrek... Ik moet "Pierre le Port" eerst nog aanpassen/afwerken voor maart 2016. Nadien heb ik dan maar een 5 maandne meer om een nieuwe baan te maken. Zal wat krap zijn :-(

SuSke

Deze keer (nog) geen deelname, moet eerst nog een andere kat geselen tegen die grote show en die kat voldoet niet echt aan de oppervlaktevoorwaarden van de minibaantjeswedstrijd  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Snobby Crash

ben nog steeds niet ingeschreven...ik vind geen passend en origineel thema....

pfpfpfp....

Dirkh

Citaat van: Snobby Crash op 29 mei 2015, 12:05:23 PM
ben nog steeds niet ingeschreven...ik vind geen passend en origineel thema....

pfpfpfp....

Een ideetje : gare de meailles , als ik zelf nog niet zoveel werk had aan moustiers zou ik me er wel aan wagen. In N is het te doen op 125 cm




model of echt, mag je zelf bekijken



en de link naar google maps

https://www.google.be/maps/place/La+Gare,+04240+M%C3%A9ailles,+Frankrijk/@44.0235705,6.6278972,186m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x12cc6f046b038aa1:0x77f716f00d7ce1c7!6m1!1e1

Voila Geert, je kan starten.   ;D

loebaske

machtig mooi idee en idd. niet erg veel werk aan en toch schoon...

conducteur

Ik zit ook op een ei te broeden, maar voor dat uit komt dient een ander project (waar ik reeds geruime tijd aan werk) beter opschieten. Als dat eerste project hopelijk snel af is, start ik aan iets klein. Ingeschreven dus....
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

marctje

omdat ik wegens een werkongeval toch thuis ben tot zeker eind dit jaar en ik nu tijd heb om verder aan mijn project te werken. heb ik besloten om nog maar eens een poging te wagen en mee te doen. hopelijk ben ik er deze keer bij, niet zo zeer om te winnen (zo goed ben ik niet), maar om de ervaring op te doen als deelnemer aan een wedstrijd.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

marctje

Voila, het plan is klaar 2 meter lengte op 37,5 cm diepte zichtbaar en aan 1 zijde schaduwstation van 1,5 meter lang op 50 cm breedte niet zichtbaar. Ik geloof dat dit binnen de afmeting past, zowel het zichtbare gedeelte als het geheel.
Let's start building and YES WE CAN (this time)
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

philippe_007

Voila,
ook ingeschreven. Ik zie wel of ik de deadline zal halen....

Roderik

#55
De eerste kosten zijn gemaakt.  :)


Hermelijntram by trambuilder, on Flickr


Hermelijntram by trambuilder, on Flickr

Nu nog lichten installeren, een koersbord, en een hele boel 'details' op het dak...
Always be modelling!

marctje

Ik zou nu wel eens willen weten hoever het staat met inschrijvingen ( het is bijna eind oktober ) en hoe het staat met diegene die zijn ingeschreven.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

loebaske

Dat kan je al een beetje volgen op het forum hoe ik er voor sta, namelijk onder "ooit klaar" en dan door klikken naar "wekelijkse kost"
weet niet hoe je hier een link kunt plaatsen  :-[ :-[

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

loebaske