De spookbruggen van Melle

Gestart door Val-Rikard, 24 april 2015, 19:23:17 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Chrisrail op 27 augustus 2015, 14:06:36 PM

Verblijven deed ik  van 1991 tot 2007 in Melle
Maar nu gaat het al veel beter ?  ;D ;)

Chrisrail

#46
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter


Chrisrail

#48
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

wonen doe je in Melle, in Caritas verblijf je ! ;D ;)

Chrisrail

#50
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

Gaat het hier om persoonlijke afrekening of over de spookbruggen van Melle??


Jammer dat zo een draadje vervuild word, dacht dat er nog PM bestond om onderling kommentaar uit te wisselen....

En zo zijn er hier meerdere draadjes die op den duur geen inhoud meer hebben, 10j geleden was het een modelbouw forum, nu lijkt het meer op een soort facebook  :(

Elke onnozelheid heeft hier zijn plaats genomen, het is zijn loon, dan is het zijn familie gebeurtenis...pfffff begin zo stilaan men conclusie te nemen en hier de handdoek in de ring te gooien zoals er al enkele me voor gingen, hopelijk komt er verandering in ????

centauri167

Citaat van: loebaske op 27 augustus 2015, 20:47:43 PM
Gaat het hier om persoonlijke afrekening of over de spookbruggen van Melle??


Jammer dat zo een draadje vervuild word, dacht dat er nog PM bestond om onderling kommentaar uit te wisselen....

En zo zijn er hier meerdere draadjes die op den duur geen inhoud meer hebben, 10j geleden was het een modelbouw forum, nu lijkt het meer op een soort facebook  :(

Elke onnozelheid heeft hier zijn plaats genomen, het is zijn loon, dan is het zijn familie gebeurtenis...pfffff begin zo stilaan men conclusie te nemen en hier de handdoek in de ring te gooien zoals er al enkele me voor gingen, hopelijk komt er verandering in ????

+1 Eric, zou het ook liever puur over de treintjes zien, het is over de jaren, en ik zit hier al lang, zwaar veranderd, spijtig ...

Gerolf

... en zo zijn we weer niet over de spookbruggen bezig  ::)

Eerste zijsprong was beter voor de babbelhoek (of pm), en de tweede voor "over het forum"  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

patatje70

Citaat van: loebaske op 27 augustus 2015, 20:47:43 PM
Gaat het hier om persoonlijke afrekening of over de spookbruggen van Melle??


Jammer dat zo een draadje vervuild word, dacht dat er nog PM bestond om onderling kommentaar uit te wisselen....

En zo zijn er hier meerdere draadjes die op den duur geen inhoud meer hebben, 10j geleden was het een modelbouw forum, nu lijkt het meer op een soort facebook  :(

Elke onnozelheid heeft hier zijn plaats genomen, het is zijn loon, dan is het zijn familie gebeurtenis...pfffff begin zo stilaan men conclusie te nemen en hier de handdoek in de ring te gooien zoals er al enkele me voor gingen, hopelijk komt er verandering in ????

inderdaad Eric, en ik heb al van enkele mensen(waaronder ik) gehoord dat ze juist om die reden niet meer of nauwlijks reageren, een forum moet er zijn om elkaar te helpen ,naar een oplossing te zoeken, tips of opbouwende commentaar te krijgen, maar ik blijf wel trouw meelezen omdat ik hier geregeld nog dingen bijleer.. :)

philippe_007

Citaat van: loebaske op 27 augustus 2015, 14:00:04 PM
Wat is het nu, Melle of Arsenaal...........Chris?

Arsenaal is de Gentse benaming van de tramdepot in Gentbrugge.
 

loebaske

Bedoelde de foto Philippe, de rest ken ik voldoende ben van in de buurt...

philippe_007

Ah OK, verkeerd verstaan :-(
Ik heb daar ook 7 jaar in de buurt gewoond

Maar zo weten onze niet gentenaars wat Arsenaal betekend  ;) ;)


nmbssncb

nmbs < Willy > sncb
===============

Metpetergaathetbeter

#59
Willy dat is het gebouw van de NMBS het gebouw van de lijn ligt aan de andere kant van de straat en de andere kant van de E17

richting Ledeberg !