Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

World Models

Gestart door Jurgen, 19 april 2015, 13:31:06 PM

Jurgen

Misschien moeten we op de site even lang wachten als op de modellen. 't Zal een vooraankondiging geweest zijn.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

anderzijds zou wel een rap kunnen gaan, die I2'en hebben ze, DMS als ze er niet teveel aan veranderen hebben ze ook, die I6 binnenkort ook, samen met die eenmalige bieden die een interessant(maar wel niet zo goedkoop) pakket !

I6'en en I10'en zullen niet per stuk aangeboden worden denk ik zodoende bieden die volledige treinen voor de echte liefhebber een interessant alternatief !

Groeten Peter ;)

doomslu

Citaat van: SuSke op 21 april 2015, 12:13:21 PM
Kom uit op de facebookpagina van Rail-track Jocadis ?? ?? ??
Die link van Patrick komt inderdaad uit op een facebook pagina van Rail-Track Jocadis en daar zie ik ook niets staan.
Misschien moet je een facebook-login hebben om het te zien?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

Citaat van: doomslu op 21 april 2015, 20:10:37 PM
Citaat van: SuSke op 21 april 2015, 12:13:21 PM
Kom uit op de facebookpagina van Rail-track Jocadis ?? ?? ??
Die link van Patrick komt inderdaad uit op een facebook pagina van Rail-Track Jocadis en daar zie ik ook niets staan.
Misschien moet je een facebook-login hebben om het te zien?
Aan uw dochter eens vragen  ;) ;) ;) ;)





Het gaat dus over 4 treinen  ;)


BD1701

Patrick, hartelijke dank voor de nuttige informatie.
Deze sets zien er alvast heel leuk. Voornamelijk dat je dan een correcte en volledige trein hebt in model, en dat is uiteraard mooi meegenomen. Er zullen ongetwijfeld nog heel wat sets volgen in de toekomst met allerhande rijtuigen, dus dit wordt alvast uitkijken. En zo kunnen we ook de prachtige verdwenen internationale treinen terug volledig to leven laten komen in model, want LS-Models kennende zullen deze rijtuigen tot in de puntjes verzorgd zijn. Wat de prijs betreft denk ik dat dit zeker een aanvaardbare prijs is voor 8 rijtuigen. Moest je zoveel rijtuigen los kopen, kom je zeker ook aan die prijs, dus nieks mis mee. Ik kijk er alvast naar uit.
 

OlivierV

Ik denk dat de prijs toch ietsjes te hoog ligt hoor, 500 euro voor 8 rijtuigen, dat is zo'n €62,5/rijtuig, daar heb je soms al bijna een locje voor. Welke gek wil er trouwens zo veel geven voor een rijtuig. €50 is meer dan genoeg naar mijn mening, ze mogen dan nog tot in de puntjes afgewerkt zijn ...

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Naar "LS-normen" is dat een "gunstprijsje".
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

stevend

Nog nieuws over deze setjes ?

Wat me vooral aanspreekt is die korte bagagerijtuig .
En daar wij even moeten wachten op de uitlevering... , misschien
een zelfbouwke .
Zijn er van jullie die de korte ric zelf gemaakt hebben ?
Ik heb zitten denken aan 2 maal een K rijtuig van OVB.
Deftig in snijden, maar dan zit je met die koepels .
Op foto's zie je dat dat kleinere zijn dan die K's van OVB.
En van waneer hebben ze die ramen van de koepels gedicht ?

Allèz , alle info is weer welkom . ;D
Ik dacht dat er iemand dit beschreven heeft , maar vindt het niet terug :-[

Jurgen

Het webadres linkt ondertussen door naar een .sk-adres. Het gaat over modelbouw, maar heeft niets met ls-models te maken.

Iemand anders nog nieuws over dit project?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Meer dan een jaar later komt er  een beetje beweging in het project.

Op de site van LS Models wordt nu verwezen naar www.models-world.eu, al is er op die site momenteel nog niets te zien, maar volgens de aankondiging op de site van LS zou dat vanaf september wel zo moeten zijn.

De EC Memling Oostende - Dortmund zouden we mogen verwachten vanaf dan voor een prijs van €495,00 en dit voor 7 rijtuigen. Dat komt dan neer op iets meer dan €70,00 per rijtuig.

Mijn gevoel is dat men toch een tikkeltje begint te overdrijven met de prijzen voor de rijtuigen. Ik ga mezelf wel behelpen met de I10-rijtuigen die ik al heb en verder hou ik het op Roco I6-rijtuigen, even goed en een stuk goedkoper!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

'k heb die site eens bekeken en waarschijnlijk waren die naar het toilet, want er stond : Wij zijn snel terug, wij zijn even..... :)

Jurgen

Citaat van: Jurgen op 17 juli 2016, 11:55:36 AM
Op de site van LS Models wordt nu verwezen naar www.models-world.eu, al is er op die site momenteel nog niets te zien...


Ik weet niet hoe ik het duidelijker kon zeggen hoor.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

#27
Citaat van: Jurgen op 17 juli 2016, 11:55:36 AM


De EC Memling Oostende - Dortmund zouden we mogen verwachten vanaf dan voor een prijs van €495,00 en dit voor 7 rijtuigen. Dat komt dan neer op iets meer dan €70,00 per rijtuig.

Mijn gevoel is dat men toch een tikkeltje begint te overdrijven met de prijzen voor de rijtuigen. Ik ga mezelf wel behelpen met de I10-rijtuigen die ik al heb en verder hou ik het op Roco I6-rijtuigen, even goed en een stuk goedkoper!
Dat is inderdaad serieus overdreven voor een rijtuig. Tenslotte heb ik deze samenstelling op 1 rijtuig na en zoek ik enkel nog op lange termijn het 3e i10 rijtuig voor de zomersamenstelling en eventueel het I4 ABk (snackrijtuig ter vervanging van een i10 resto).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

CiteerDat is inderdaad serieus overdreven voor een rijtuig

Blijkbaar niet enkel bij LSM
Wat te denken van de nieuwe behältertragwagens van Liliput? 99,5 euro PER STUK >:( >:( >:(
Sommige merken beginnen toch serieus te overdrijven. Benieuwd hoe lang ze dat volhouden

http://liliput.de/images/produktbilder/L235121.jpg
Met vriendelijke groeten
Peter

oebr

Citaat van: Peter op 18 juli 2016, 10:00:49 AM

Blijkbaar niet enkel bij LSM
Sommige merken beginnen toch serieus te overdrijven. Benieuwd hoe lang ze dat volhouden



Absoluut. M/TX en R/F doen lustig mee. Het vreemde is wel dat loks wel nog vaak tegen redelijke prijzen gemaakt worden
(de nieuwe BR215 van Fleischmann zou bvb +/-170 euro gaan kosten wat wel OK is) maar bij rijtuigen en wagens zijn ze zot aan het worden; Kwestie van vraag en aanbod, en als de vraag wegvalt...

Nou, goed voor Kristof zeker, die houdt z'n wagons nog op schappelijke niveau's en zal dus wel nog kunnen verkopen.

Hoedanook ben ik blij dat de oebr-collectie ver compleet is; 1 of 2 van die dure charels kunnen er dan wel nog vanaf.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992