Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

voorde dok railmagazine

Gestart door sdz1976, 06 april 2015, 19:47:00 PM

ronaldk

Bedankt voor de kleine update. Mijn meiske vroeg er laatst al tussen neus en lippen door naar of er nog nieuws was. Dat is vreselijk balen Samuel. Niet echt motiverend.

Groet Ronald.

dani

is me dat balen zeg, ik lees dit nu pas.

Verdomme kutdieven, laat andermans spullen met rust.
Als je het zelf nie kan betalen,  laat het dan voor wat het is
Als je dingen moet stelen om te verkopen : zoek een job !!

man man man hier word ik pissed van !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

evan

Bah Samuel wat een spijtig nieuws!  ik vind het echt jammer voor je en helaas zal je dit naast je moeten leggen zonder positief resultaat.

Sterkte Kerel ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

stoomlokje

Samuel ,
ik lees dit ook nu voor het eerst .
Ik volg je al van in het begin , en vindt het verschrikkelijk dat al dat mooie werk van jou verdwenen is. :o :'(
Als het van de NL politie afhangt , zie je het helaas nooit meer terug , wan als je Opsporing verzocht en Opgelicht mag geloven , is dat zowat de sloomste ( Luie ) instantie in Nederland die er bestaat. :-\
Hou er de moed in . ;)

sdz1976

Merci vr de steun mannen.

Gelukkig zat de baan er wel niet in op dat ogenblik , de mannen van den MTD hebben die meegedaan tot in Antwerpen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

stoomlokje

dat is al een hele opluchting. ;D ;)
Echter jammer van die aanhangwagen die toch ook een kapitaal heeft gekost. :-\ >:(
Ik hoop dat die tegen diefstal is verzekerd ? ??? ???
Vrienden van ons is hun caravan gestolen geweest . :'(
Iemand had ze herkend in Nederland , de politie deed niets. :( :(
Uiteindelijk zijn ze hun caravan zelf moeten terug gaan stelen bij de dieven. ;D

grtjes,
Saskia


raf

politie hier het zelfde verhaal jaren geleden
caravan stond op een bekende parking in maastricht
laat ons zeggen dat er mensen wonen die nogal graag rond trekken LOL
de politie zei dat van het ogenblik de caravan terug aan de eigenaar zijn auto hing ze direct actie zouden voeren maar niet eerder
ze waren niet echt gebrand om dat terrein te betreden zeg maar want die mensen hebben iets tegen de politie en anderen

hopelijk vinden ze je aan hanger terug maar ik betwijfel het
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Citaat van: stoomlokje op 11 augustus 2018, 01:43:45 AM
...
Vrienden van ons is hun caravan gestolen geweest . :'(
Iemand had ze herkend in Nederland , de politie deed niets. :( :(
Uiteindelijk zijn ze hun caravan zelf moeten terug gaan stelen bij de dieven. ;D

Probleem is dat als er dan een wel ijverige politeagent voorbij komt, je zelf de doos indraait voor diefstal, ook al is het je eigen spul.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Thommy

Citaat van: SuSke op 11 augustus 2018, 13:51:12 PM
Citaat van: stoomlokje op 11 augustus 2018, 01:43:45 AM
...
Vrienden van ons is hun caravan gestolen geweest . :'(
Iemand had ze herkend in Nederland , de politie deed niets. :( :(
Uiteindelijk zijn ze hun caravan zelf moeten terug gaan stelen bij de dieven. ;D

Probleem is dat als er dan een wel ijverige politeagent voorbij komt, je zelf de doos indraait voor diefstal, ook al is het je eigen spul.

Zelfde probleem in Frankrijk hoor. Heb het verhaal gehoord van een ex-collega. Gestolen in Frankrijk tijdens tankstop (regio Pas-de-calais). Teruggevonden op een camping door een bevriend koppel. En politie wou/kon niets doen.
Ex-collega kon hem niet terug gaan stelen, de uitbater van de camping kende de dief te goed, heeft hem dan maar in de fik gestoken. Ie zei het, van hart een steen maken om je eigen gerief in brand te moeten steken.

Ben blij dat er geen materiaal in zat, dat zou nog een grotere opdoffer zijn geweest. Maar het is klote. We, ik zeg duidelijk we, moeten leren van andermans gerief te blijven (als ik op de radio hoorde hoeveel personeel 'leent en vergeet terug te brengen' op het werk, lijkt de we eerlijk)
Greetz

Thommy

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

3rail

Hallo Samuel.

Ik lees net dat ze je aanhanger hebben gejat, dat is mooi kloten.
Ik snap ook dat het gestolen spul wat er in zat waarschijnlijk de reden was waarom men dit heeft mee genomen.

Ik zou dan ook Ebay en Marktplaats in de gaten houden, misschien dat ze zo dom zijn dat ze jouw spullen daar proberen te slijten.

Ik hoop dat je je spullen terug krijgt.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

sdz1976

Er stak een leuke verassing in de bus onder de vorm van een Frans tijdschrift met een beknopt artikel over de baan naar aanleiding van de expo van volgend weekend, waar jullie allemaal van harte welkom zijn op onze stand.


20181006_134633 by Samuel De Zutter, on Flickr


20181006_134600 by Samuel De Zutter, on Flickr

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

JeanR

Kom zeker even kijken.

Grt. Jan.

sdz1976

Nog wat aan het bekomen van een vermoeiende maar superleuke beurs.

Ik wil langs deze weg iedereen bedanken die eraan mee werkte en of een kijkje kwam nemen, ik hoop dat jullie evenzeer van onze (Wouter en ik) presentatie genoten hebt, als wij om ze te bouwen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Rangeerduivel

Citaat van: sdz1976 op 15 oktober 2018, 12:44:34 PM
ik hoop dat jullie evenzeer van onze (Wouter en ik) presentatie genoten hebt, als wij om ze te bouwen.

Zal wel zijn!  ;D

;)