Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Het forum gaat zo stroperig

Gestart door Michael, 06 april 2015, 07:57:09 AM

Michael

Hebben jullie er vandaag ook last van dat alles op het forum zo stroperig loopt als je wat aanklikt of zo meteen als ik op verzenden druk?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Chrisrail

#1
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

is hier toch al een 2dagen aan de gang dat het meer tijd nodig is voor er iets opent  :( :(

Michael

Citaat van: loebaske op 06 april 2015, 08:06:33 AM
is hier toch al een 2dagen aan de gang dat het meer tijd nodig is voor er iets opent  :( :(

Bij dus ook, daarom dat ik dit even aankaart. Voordat het van kwaad tot erger gaat.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

hier dus ook, ik zocht de reden aan het feit dat er hier 3 computers en 1 dig.tv aangesloten en gebruikt werden ! :-\

Klaas Zondervan


doomslu

Het lijkt me al een tijdje zo.
Piet is het al enkele dagen aan het monitoren.
Met die resultaten zal ik de provider eens contacteren.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: loebaske op 06 april 2015, 08:06:33 AM
is hier toch al een 2dagen aan de gang dat het meer tijd nodig is voor er iets opent  :( :(

Hier ook reeds een paar dagen,maar ik denk dat ze het gehoord hebben,
laat het net nu weer iets sneller gaan 8)

;)

PietB

Citaat van: loebaske op 06 april 2015, 08:06:33 AM
is hier toch al een 2dagen aan de gang dat het meer tijd nodig is voor er iets opent  :( :(
Nou het is al meer dan een week aan de gang hoor.
En dan vooral s'morgens tussen 09.00 en 10.30 uur.

Citaat van: Rangeerduivel op 06 april 2015, 12:03:22 PM
Hier ook reeds een paar dagen,maar ik denk dat ze het gehoord hebben,
laat het net nu weer iets sneller gaan 8)
Dat is niet te onderbouwen met de cijfers die ik hier heb, het ligt ecnt aan het tijdstip.
Vanochtend tussen 09.00 en 10.00 uur waren de gemiddelde response tijden 6 seconden(2 seconden is de minimum tijd om een forum pagina te openen)
Met uitschieters naar 10 seconde.
Vanaf 10.00 tot op heden(12.50) blijft iedere probe onder de 2 seconde.

grt Piet.

philippe_007

Tja,
Tragere applicaties of reactie tijden van servers tijdens bepaalde tijdstippen hebben meestal te maken met onderhoudswerken zoals bv backups.
Misschien staan ze nog op winteruur en is dit de reden dat het nu merkbaar is.

loebaske

nu loopt het hier behoorlijk goed, geen klagen meer...

Michael

En nu 8.21 is het weer stroperig!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mark7758

Ik heb er nu ook regelmatig last van dat het traag is.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

argilla

klopt ook wel en beetje ! s'morgens als al bedrijven ( zeg maar van 8.00 tot 9.30) opstarten  , heb je idd een trage tot zeer trage respons gaande van 8 seconden naar , jawel 17 seconden ... maar of dat nu een hinderpaal of een negatief "iets"  is ??  zal het verder opvolgen!
En het heeft ook te maken met de server ! als alle bedrijven dan juist gaan inloggen... daalt de response tijd lijkt me logisch
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Rangeerduivel

Citaat van: argilla op 18 april 2015, 09:04:44 AM
klopt ook wel en beetje ! s'morgens als al bedrijven ( zeg maar van 8.00 tot 9.30) opstarten  , heb je idd een trage tot zeer trage respons gaande van 8 seconden naar , jawel 17 seconden ... maar of dat nu een hinderpaal of een negatief "iets"  is ??  zal het verder opvolgen!
En het heeft ook te maken met de server ! als alle bedrijven dan juist gaan inloggen... daalt de response tijd lijkt me logisch

Dat zou wel eens kunnen kloppen Marc,
Ondertussen gemerkt dat het weer iets beter gaat...

;)