Groepsaankoop Printjes "alles-etende-Led"

Gestart door Gerolf, 25 maart 2015, 12:05:37 PM

philippe_007

Lap pech,
mijn madam wilt geen printplaatjes in haar bad :-)

Huugooke

Citaat van: dani op 20 april 2015, 12:08:17 PM

Dat had ik ook eerst gedacht, maar dan merkte ik op dat het "sneller" is om het drup je tin op de printbaan te hebben.  Het vloeien van de printbaan naar de component gaat een stuk sneller dan omgekeerd omdat je minder moet opwarmen aan het aansluitpuntje van de component dan als je het printbaantje moet opwarmen. 
Dat bedoelde ik ook  ;D

dani

ik dacht dat je bedoelde dat je op 1 van de aansluitpuntjes van de SMD een drupje tin aanbracht... en dan naar de print
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Citaat van: philippe_007 op 20 april 2015, 13:24:19 PM
Lap pech,
mijn madam wilt geen printplaatjes in haar bad :-)

Als mijn madam in bad zit is er geen plaats meer voor printplaatjes...  (GRAPTJE HEE POL)

OH WEE...... als ze dit leest ben ik  er aan !!!!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: dani op 20 april 2015, 17:26:59 PM
Citaat van: philippe_007 op 20 april 2015, 13:24:19 PM
Lap pech,
mijn madam wilt geen printplaatjes in haar bad :-)

Als mijn madam in bad zit is er geen plaats meer voor printplaatjes...  (GRAPTJE HEE POL)

OH WEE...... als ze dit leest ben ik  er aan !!!!!!
Waarom? Je hebt natuurlijk een héél smal bad!

Gerolf

 ;D  ;D  ;D
Cursusje Smd's solderen is misschien interessant voor een apart topic
Cursusje "wat met uw madam in bad" ook - maar dan in de babbelhoek  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Denk dat ook Gerolf, anders trek dit draadje weer op niets....

dani

Een  terug on topic berichtje nog :   Het printje werkt ook perfect met   Knipper-LEDs (die gewoon aan/uit/aan.uit/... gaan)  en zelfs met  kleur-wisselende LEDs  (bvb  rood/blauw/rood/lauw/rood/blauw...   waar een mioni chipje in zit om dat knipperen te regelen).

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Goed en slecht nieuws:
Maar eerst het (voor mij) mindere nieuws: vakantie gaat niet door "wegens familiale omstandigheden"
Dus voor de wachtenden is dat goed nieuws: die zullen redelijk binnenkort hun zendingen krijgen
Conrad-mailtje gehad dat de 307 (!!) achterstallige regelaars "klaar zijn voor verzending"
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Marc Treintjes

Gerolf,

bedankt, deze week post ontvangen, kan beginnen zagen, bestukken en solderen, als er ergens nog wat tijd over is.

Jammer, dat uw vakantie niet kan doorgaan door familiale omstandigheden, sterkte.

Tot later. grt uit Torhout, Marc.

Rangeerduivel

Het zijn onze zaken niet,maar hopelijk heeft het niets te maken met ziekte of erger Gerolf...
Het is jammer,maar vakantie missen,er zijn ergere dingen in het leven

;)

Peter

Ook nog eens bedankt voor de printjes.
Spijtig dat je vakantie niet doorgaat.
Toch geen gezondheidsproblemen hoop ik.
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

De moeder van mij echtgenote is terminaal. Ik ga hier niet in detail, maar het zijn complexe omstandigheden, waar ik mijn vrouwke probeer bij te staan. Bedankt voor de bezorgdheid, maar ik wil er ons forum niet mee belasten.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Steunen van vrienden en/of kennissen is geen last hoor Gerolf. Daar dienen vrienden voor!

Ondertussen liggen mijn prints hier nog te wachten dat ze gesoldeerd worden, maar de laatste maanden nog niet veel tijd gehad. Ooit zal het beteren :-)

Rangeerduivel

Citaat van: philippe_007 op 08 mei 2015, 12:10:48 PM
Steunen van vrienden en/of kennissen is geen last hoor Gerolf. Daar dienen vrienden voor!

+1

;)