Groepsaankoop Printjes "alles-etende-Led"

Gestart door Gerolf, 25 maart 2015, 12:05:37 PM

loebaske

Geen probleem, wie wil kan zijn pakketje hier komen ophalen...

Gerolf

#106
Citaat van: Marc Treintjes op 28 maart 2015, 11:56:23 AMVoor mij mag je ook één complete print voorzien

Compleet wil zeggen print met componenten, juist?
Als het gebouwd moet zijn, moet je dat aan Loebaske of zo vragen  ;)

Net nog een bestelling geplaatst
- intussen gaat het over 22 "wafers" en 16 sets componenten   ::)
- leveringstermijn voor de LM317 stond nu op 6 weken ipv "6 à 9"

Bedankt aan de vrijwillige wachters  8)
... maar ik heb er nog enkele meer nodig ...


Edit: titel van dit draadje wat aangepast - en voor de duidelijkheid ook de postings in het begin verwijderd
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Marc Treintjes

Gerolf,

ja complete print(22modules) en stukken voor 25.
Samen steken gaat wel lukken zeker.

Of verleend Eric één gratis service om deze te bestukken en solderen en doorzagen???

laat maar horen.

Gerolf

Ik denk niet dat Eric dat volledig gratis doet, maar je weet maar nooit  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Huugooke

Citaat van: viking op 28 maart 2015, 11:55:18 AM
Ik kan ook wachten

en als ik het bij Eric kan gaan oppikken sluit ik mij graag aan bij het groepje uit de post 75 van Gerolf.


Ik merk dat er mensen zijn die in elkaars buurt wonen - een idee om verzend- en verpakkosten te delen op die manier ?
Dani - Bolje (?) - Loebaske - Michael (?) - reeves (?) - Olivier77 - Rangeerduivel - Gardevil (?)


Eric alvast bedankt om ze willen receptioneren  ;D

Grts

Johan
En die van Aantwaarpe vallen weeral uit de boot natuurlijk.
Contact via PM aub

bellejt

mss is Antwerpen korter voor Reeves (Tom)

loebaske

wat bedoel je...dat bestukken??

Als het om een printje gaat maak ik daar geen zaak van, help graag iemand...maar als ik er voor iemand 20 en meer moet doen , steek ook mijn tijd in en materiaal.
ieder printje zal ik testen, maar verder neem ik geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid op me.

"Off topic"
Reden dat ik niet zomaar loc's ga weatheren zonder bijzijn van eigenaar, is geen speeltje van 20€...
"On topic"


reeves

Voor mij ook print met componenten aub

Groet Tom

Bolje

Citaat van: viking op 28 maart 2015, 11:55:18 AM


Ik merk dat er mensen zijn die in elkaars buurt wonen - een idee om verzend- en verpakkosten te delen op die manier ?
Dani - Bolje (?) - Loebaske - Michael (?) - reeves (?) - Olivier77 - Rangeerduivel - Gardevil (?)


Bolje woont net iets te ver (Avelgem) om dit op te halen bij 'Loebaske'.  :-\

@ Gerolf, ik kan waarschijnlijk wel voor doosjes zorgen. Dan zouden we moeten afspreken voor de overdracht?
Vele groeten,
Ronald

loebaske

Denk dat ook, Avelgem is een eindje rijden, zal goedkoper zijn met Kiala....

ceuleer

Ik volg dit draadje al een tijdje, voor de aankoop ga ik niet meedoen, ik ben nog lang niet bezig met printjes en ledjes plaatsen in wagons, maar ik vind het wel een super initiatief.
i.v.m. de verzending, wanneer je een doosje van max 3cm dik verstuurd met B-post, dan kost dit 2,31 €, het gewicht mag max. 350 gr zijn. Dat moet lukken met het gewicht samen van het doosje en de componenten.

loebaske

Misschien wel te overwegen Gunter, alle voorstellen zijn welkom....

jakke

Gerolf ,

als het nog mogelijk is ,

voor mij een   ( 1 ) "wafer" met 22 printjes en componentjes voor 25 stuks.

Ik kan de bestelling gemakkelijk bij u komen ophalen als je dat goed vind .

Ik wil dat graag vooruit betalen . Laat je mij per 'pb' de titularisnaam van / en uw rekeningnummer ?

Alvast dank voor dit initiatief

Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

ceuleer

Citaat van: loebaske op 28 maart 2015, 13:48:34 PM
Misschien wel te overwegen Gunter, alle voorstellen zijn welkom....

Ik heb nog een hoop van die kleine stevige doosjes, jullie mogen er het aantal van hebben dat je nodig hebt, alleen, hoe geraken ze bij de juiste persoon ?

Gerolf

Citaat van: ceuleer op 28 maart 2015, 13:12:59 PMi.v.m. de verzending, wanneer je een doosje van max 3cm dik verstuurd met B-post, dan kost dit 2,31 €, het gewicht mag max. 350 gr zijn. Dat moet lukken met het gewicht samen van het doosje en de componenten.

Dat moet inderdaad lukken. Dat tarief vond ik daarstraks niet op de webstek van De Post  :-\
Dus een dikke enveloppe kan dan ook voor dat bedrag: http://www.bpost.be/site/nl/residential/pricing/prices_2015.html#

Voor die van "Aantwaarpe": Ophalen in Mortsel is natuurlijk ook een mogelijkheid  ;D

@Jakke en reeves: is genoteerd
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw