52534 - Diesel locomotive Reeks 80, SNCB

Gestart door Marc Treintjes, 19 maart 2015, 18:22:37 PM

itchy

Citaat van: liefhebber op 21 november 2016, 23:21:35 PM
Hoi,

Klopt het dat roco vermeld dat de lok beschikt over wisselde front en sluit verlichting. maar dat dit niet het geval is.
Dit heb dat hier gelezen.

http://roco-marnan.eu/aanbiedingen/roco-52534-h0-nmbs-diesellok-reeks-80

Iemand ervaring?
Zou deze graag aanschaffen voor die prijs.....

gr peter
Er zit geen verlichting op deze lok. Aan deze prijs: niet twijfelen :-)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

OlivierV

Zit er niet in, heeft er nooit ingezeten en zal er allicht nooit komen in te zitten, 'k ga mij voor die prijs dat locje ook wel bestellen en der zelf verlichting ingooien.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

itchy

Citaat van: OlivierV op 22 november 2016, 00:07:08 AM
Zit er niet in, heeft er nooit ingezeten en zal er allicht nooit komen in te zitten, 'k ga mij voor die prijs dat locje ook wel bestellen en der zelf verlichting ingooien.
Dat zou ik zeker doen, zijn super mooie en goed lopende locjes!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

BC911

Ik denk dat ze er niet vanaf geraken zonder die verlichting. Enkele weken gelden stonden ze ook al als super promo bij Lippe, vorig weekend was ik bij Marnan en duwde ze hem mij ook in m'n handen. Hij rijdt hier echter al enige tijd mee, en ja verlichting inbouwen zou ik ook eens moeten doen ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

loebaske


Voor zo een prijs heb ik er ook al meteen 2 besteld, voor de ombouwing heeft Evan en ik al een bijdrage geleverd op het forum, zie topic

Stieven76

Heb me net ook eentje besteld. Momenteel heb ik het oudere type hiervan dus een nieuwtje aan deze prijs mag er gerust bij :)
Die verlichting zou ik ook willen doen maar dan moet ik eerst eens de moed verzamelen  ;D

SuSke

En welk nummer heeft dit kleine onding dan? Ik hoop een andere dan de vroeger uitgebrachte reeks ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

itchy

Citaat van: SuSke op 22 november 2016, 14:25:24 PM
En welk nummer heeft dit kleine onding dan? Ik hoop een andere dan de vroeger uitgebrachte reeks ;)
8051 radionaam Bakou, stelplaats FSR
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

liefhebber

hoi,

iedereen bedankt voor de reactie.
Heb er mij net eentje besteld, ga ook eens kijken voor de ledjes op ebay, de link die loebaske heeft doorgegeven via zijn draadje "roco reeks 80 inbouwen verlichting".

http://www.benl.ebay.be/itm/221513992971?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

bedankt eric
 

Johnnytrein

Maar die zijn niet digitaal en voor 2 rail daar kan ik niks mee.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about


loebaske


Oeps...de nieuwe MSM is nog niet in de bus en blijkbaar heeft iedereen de advertentie van Marnan gezien...

itchy

Citaat van: bellejt op 22 november 2016, 16:26:31 PM
dan moet je hier kijken en zijn digitaal  :

http://roco-marnan.eu/roco-58535-h0-nmbs-diesellok-reeks-80-ac-digitaal-digitale-koppeling
Ik lees ook dat er "één digitaal aanstuurbare koppeling" is op het model, volgens mij is dat niet juist (mijn exemplaar heeft 2 automatische koppelingen), tenzij men voor deze uitverkoopprijs één automatische koppeling heeft geschrapt
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

loebaske


Heb dit ook opgemerkt...
In ieder geval dit spreekt me niet aan, gebruik liever de Kadee koppeling...

Ieder zijn keus natuurlijk ;)

Johnnytrein

Voornaamgenoot dat had ik ook gezien bedankt in elk geval.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about