52534 - Diesel locomotive Reeks 80, SNCB

Gestart door Marc Treintjes, 19 maart 2015, 18:22:37 PM

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 20 maart 2015, 10:32:32 AMongeveer 140uren proef gedraaid...
die zal wel serieus zat zijn 140 uur draaien  :-\

philippe_007

Lap, ik ging dit jaar enkel goederen wagons kopen, das nr 5 dus voor dit jaar :-)

Chance dat de producenten alles een beetje spreiden :-)

jb

De tweede of verbeterde of correct functionerende...het is maar hoe je het wil noemen. Bij de eerste uitlevering er naast gegrabbeld.
Jij (loebaske) zal wel bij de paar gelukkige zijn die een perfect werkend exemplaar gekregen hebben toen, sjanceaar  ;D
Ik sta al lang te trappelen voor mijn exemplaar...winkeliers lastig te vallen met altijd maar de zelfde vraag : en nog iets gehoord van ESU? Ik ben blijkbaar niet de enige, want op een bepaalde site is hij zelfs verdwenen...hoop doet leven en het begint te korten. In het andere topic hierover versta ik 08/15 in men beste duits.
Maaaaar in ieder geval esu of niet, hij zal er komen, met minder toeters en bellen weliswaar. Daar ga ik niet slechter van slapen. Al veel gedacht tweedehands te kopen...ma, kzen zotter van nief  :P

philippe_007

Roco 58535 (AC versies).
Zo te zien zijn de AC versies voorzien van verlichting en digitale koppeling (telex?) dit voor een 174€ maar te vinden voor een 165€.
den DC digitaal kost evenveel.


loebaske

Zal eens deze namiddag een fotooke posten van de rangeer diesels die hier staan te wachten op een beurt van dagelijks gebruik  ;) ;)
en blijkbaar het ik sanse met men 80 van ESU, krijg hem niet kapot !!!
Denk om misschien nog een 80 van Roco me aan te schaffen, nu die digitaal en licht zou hebben....niet vergeten dat er rond de verlof periode nog een 73/74 van Piko op komst is....

philippe_007

tja, tegen wie zeg je het.... er staat weer veel te veel op de lijst dit jaar :-)

loebaske


bollen neus

Zou het kunnen dat ik eerder een vierkant zie dan een rij?
Den Eric.

jb

Spuugt mo in me mulle jahaha, zoals ze dat zeggen.

Mooi!  ;)

stevend

Hey Eric

Chapeau met je aanwinsten .

Die twee achteraan zijn dat roco's ?
En de 8034 ,is die omgenummerd ?


loebaske

Dat zijn 2 oude Roco's, een ESU en de nieuwe 82 van Piko

Marc Treintjes

Dag Modelspoor fanaten,

zie hieronder het bericht dat ik terug kreeg van Roco, dus de goedkope uitvoering zonder de automatische koppeling type 52534, is voorzien van een NEM652 om deze DCC te maken, en heeft verlichting 3 punts naar iedere rijrichting wit/rood, volgens rijrichting.

De 52534 kun je nu bij VBV al reserveren aan 99,90 euri, dan extra decoder om DCC te maken plus 30,00  = 130,00
OF
De 52535 bij VBV deze is hij al DCC en met digitale koppelingen = 159,90
De 58535 is één AC digitale versie met digitale koppelingen = 159,90

Dus keus genoeg.  Grt Marc.      8) :) ;)


Dear Sir,

Thank you for your email-question! The loco will have an 8-poled-decoder-socket: So the default-fitted bridge-connector can easily changed with a DCC-Decoder like the Roco-10884 for digital operation!

Kind regards,

Modelleisenbahn GmbH
Your Roco Service Team
www.roco.cc
----------------------------------------------------
Modelleisenbahn München GmbH
Kronstadter Str. 4
81677 München
Deutschland
AG München . Handelsregister München B159908 . Firmensitz München
Geschäftsführer: Mag. Wolfram Haböck, G. Joiser


27.03.2015 08:15 - webshop@roco.cc schrieb:
 



Hello,

i like to have more information about the NMBS – SNCB Loc on the page here below.


http://www.roco.cc/en/product/233361-0-0-3-1-0-0-002003/products.html


I wouth like too now, if this loc is DCC with decoder or not???

Because in the info on the web, it is not clear.

And with local dealer here, isn't also sure off that.
Thanks for your replay.

Greetings.

loebaske

Heeft er iemand een foto van de voorkant, bedoel een duidelijke zicht van de kop reling??
Ben die aan het tekenen om de plastieken te vervangen door nieuw zilver...

Gerolf

Citaat van: loebaske op 28 mei 2015, 12:46:38 PMBen die aan het tekenen om de plastieken te vervangen door nieuw zilver...

Ah? Tiens  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

liefhebber

Hoi,

Klopt het dat roco vermeld dat de lok beschikt over wisselde front en sluit verlichting. maar dat dit niet het geval is.
Dit heb dat hier gelezen.

http://roco-marnan.eu/aanbiedingen/roco-52534-h0-nmbs-diesellok-reeks-80

Iemand ervaring?
Zou deze graag aanschaffen voor die prijs.....

gr peter