ideetje

Gestart door Metpetergaathetbeter, 18 maart 2015, 20:31:18 PM

Metpetergaathetbeter

Zou het niet mogelijk zijn (als het programma het toelaat)/ wenselijk zijn, dat je bovenaan een draadje als geregistreerd lid te kan kijken of zien wie op dat ogenblik ook hetzelfde draadje zit te lezen ?

Groeten Peter ;)

Gerolf

Ik weet niet of alle leden dat kunnen, maar ik kan via de indexpagina, helemaal onderaan onder "gebruikers online" op XX gasten, XX leden klikken, en dan zien wat alle aanwezigen doen ...

Dan zie je deze pagina: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php?action=who
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

nee, wat ik bedoel wanneer je een blad leest je ziet wie er ook op dezelfde blz/draadje zit te lezen, hetgeen je aangaf kan ik ook !
Groeten Peter ;)

Gerolf

Ik begreep wel dat je iets anders bedoelde ... maar bij mijn weten zit dat niet in de settings
Vandaar dat ik een alternatief gaf - dat je blijkbaar al kende  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter


Rangeerduivel


SuSke

Welke Privacy  ;) Die is toch al lang weg van zodra je op internet inlogt  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 maart 2015, 20:31:18 PM
Zou het niet mogelijk zijn (als het programma het toelaat)/ wenselijk zijn, dat je bovenaan een draadje als geregistreerd lid te kan kijken of zien wie op dat ogenblik ook hetzelfde draadje zit te lezen ?

Groeten Peter ;)

gewoon uit interesse, maar welke meerwaarde heeft dat ?

Metpetergaathetbeter

heeft soms een idee wie je berichten leest, volgt, als je bv ook op het forum bent, niet iedereen geeft feedback  :-\

centauri167

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 maart 2015, 17:04:13 PM
heeft soms een idee wie je berichten leest, volgt, als je bv ook op het forum bent, niet iedereen geeft feedback  :-\

kan ook een vertekend beeld geven, omdat dit forum niet de mogelijkheid heeft om berichten die je totaal niet interesseren maar die je weg wilt uit je "ongelezen berichten" lijst moet je die berichten toch aanklikken en eruit gaan; dus heb je altijd "volgers" die geen volgers zijn.

Geert

Op het 3railforum, die op dezelfde software draaid als dit forum, kan je bovenaan elk topic zien wie dat leest. Of het zin heeft?

Als je graag anoniem leest..., log dan uit.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Geert op 19 maart 2015, 17:28:57 PM


Als je graag anoniem leest..., log dan uit.

Geert
op andere forums kan je vaak verborgen lezen(zonder uit te loggen) !