Modelspoor, Algemeen en H0 > Modelspoor beginners (waren we ooit allen!)

Sluitlichten in HO

(1/10) > >>

loebaske:
Maar een nieuw draadje begonnen, wat in een andere topic past het niet meer en aangezien velen dit wel eens willen maken/toepassen kan je hier uw ervaring posten...

Maar meteen een foto geplaatst zo men meteen weet waarover het gaat, foto van Mark7758

Volgens Luc verschijnt er in het komende nr van MSM een artikel over sluitlichten

bellejt:
dat is volgens mij er ooit als eens in verschenen naar aanleiding dat deze van Jocadis niet meer te verkrijgen waren..

loebaske:
ik wil die sluitseinen wel voor digitaal gebruik, niet dat er een decoder in moet, want die blijven toch branden, het analoog printje dat ik vroeger gebruikte is niet bruikbaar voor digitale banen, aangezien er een elco gemonteerd was om knipperen tegen te gaan...

Staat in het artikel van MSM er ook bij hoe de stroom afname gebeurd, selfmade met veerbrons?? Hoe die moeten gemonteerd worden ???

Was dat ook over sluitlichten belletje? eens moeten opzoeken bij index overzicht...

bellejt:
was over zelfmaken van sluitlichten a la jocadis.Zou in al de boeken of index eens moeten zoeken

Rangeerduivel:
Zoals ik reeds eerder meldde in een ander(verkeerde)draadje,
Ik heb de SMD's en de weerstannden liggen,maar welke kleuren weerstanden gebruik ik ,en langs welke zijde van de SMD hoort ie te zitten?
Is 1 weerstand genoeg voor 2 SMD's of heeft elke SMD een weerstand nodig,
Alles is wel op te zoeken via het web,maar voor een leek (zoals ik) niet zo evident!
Dus als iemand zich geroepen voelt om het in een (voor leken) begrijpelijke taal neer te pennen,laat maar komen

;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie