hij trok het schuifken open... onbekende modellen

Gestart door Huugooke, 27 februari 2015, 09:57:09 AM

Metpetergaathetbeter

#15
nee Hugo je hebt dezelfden, die anderen werden voorzien van het zakje onderdelen, trouwens heb ik ook de beiden (die ik denk die aan te bieden op onze OD)

Groeten Peter ;)

Frank_N

Die hele CIWL stam heb ik in N, van Rivarossi (nee geen rivarotzooi) . Dat restaurant rijtuig van jou ziet er erg goed uit, Hugo!
En dan heb je er ook nog 1 met enen dikke B erop, zie daar maar eens aan te komen 8)
Groet van Frank

dani

Citaat van: Huugooke op 27 februari 2015, 18:28:32 PM
Citaat van: OlivierV op 27 februari 2015, 15:23:41 PM
Die oranje jozef is trouwens de enige van dat model die ooit gemaakt is, er wordt soms nogal grof geld voor gegeven en gevraagd.

$$$££££€€€€ !!! :o :P

Voila zie, de prijs van dienen Agfa  wagon is ineens ook een pak omhoog gegaan ...   Laat ons zeggen dat ik die ook verdubbel voor zo ne rijken tist !
(grapje hee Hugo...  een woord is een woord en ik ben geen matenn**k*r)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: dani op 28 februari 2015, 09:10:50 AM
Citaat van: Huugooke op 27 februari 2015, 18:28:32 PM
Citaat van: OlivierV op 27 februari 2015, 15:23:41 PM
Die oranje jozef is trouwens de enige van dat model die ooit gemaakt is, er wordt soms nogal grof geld voor gegeven en gevraagd.

$$$££££€€€€ !!! :o :P

Voila zie, de prijs van dienen Agfa  wagon is ineens ook een pak omhoog gegaan ...   Laat ons zeggen dat ik die ook verdubbel voor zo ne rijken tist !
(grapje hee Hugo...  een woord is een woord en ik ben geen matenn**k*r)
Ge staat al in mijn testament Dani (maar ge zijt niet alleen  ;) ;D  )

Thommy

Citaat van: OlivierV op 27 februari 2015, 15:23:41 PM
Die oranje jozef is trouwens de enige van dat model die ooit gemaakt is, er wordt soms nogal grof geld voor gegeven en gevraagd.

is zo'n jouef versie idd. Iemand op de club had die vroeger nieuw gekocht, op een opendeurdag paar jaar nadien werd hem daar een bedrag geboden  :o
die dingen zijn echt gewild... Echt niet normaal
Greetz

Thommy

rixke rail




Het gaat hem hier over de "Pistoiesi"-restauratierijtuigen ex-CIWL, overgenomen door de NMBS,
opgeknapt door werkplaats Oostende. Zij bezaten airco en een gemoderniseerde keuken, de eetzaal zelf behield haar retro-uitzicht,
Zie SJ # 148 voor meer info,
Modelspoorse groeten,
Eric,
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN


Huugooke

Dat zijn ze inderdaad! "Sur base Rivarossi", dat verklaart misschien de kortkoppelingen.
Of van LS.
In elk geval op de wagons nog geen merk gevonden.