Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Te bestellen via MSM type 201

Gestart door Snobby Crash, 27 februari 2015, 07:00:15 AM

OlivierV

Ik weet het nog niet, eerlijk gezegd zou ik de loc graag in mijn bezit hebben, maar de wagentjes spreken me niet echt aan. Dan is er ook nog eens het probleem met de rekening van de student. Ik zou ook graag nog naar enkele festivals gaan en daar nu mijn tickets voor aanschaffen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Festivals zijn ééndags feesten waar je de dag nadien wel eens een kater aan over houd  :) :)

Een loc of wat eender anders heb je ook een dag plezier aan, nadien nog meer plezier en de kans dat het nog iets waard is....

OlivierV

Citaat van: loebaske op 06 maart 2015, 15:34:38 PM
Festivals zijn ééndags feesten waar je de dag nadien wel eens een kater aan over houd  :) :)

Een loc of wat eender anders heb je ook een dag plezier aan, nadien nog meer plezier en de kans dat het nog iets waard is....
Als je het op die manier bekijkt dan zou je eigenlijk naar geen enkel concert/optreden mogen van muziekgroepen die je goed vind ...

De limiet van de intekentijd ligt voor mij eigenlijk op een verkeerd moment.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

centauri167

Citaat van: OlivierV op 06 maart 2015, 15:42:16 PM
Citaat van: loebaske op 06 maart 2015, 15:34:38 PM
Festivals zijn ééndags feesten waar je de dag nadien wel eens een kater aan over houd  :) :)

Een loc of wat eender anders heb je ook een dag plezier aan, nadien nog meer plezier en de kans dat het nog iets waard is....
Als je het op die manier bekijkt dan zou je eigenlijk naar geen enkel concert/optreden mogen van muziekgroepen die je goed vind ...

De limiet van de intekentijd ligt voor mij eigenlijk op een verkeerd moment.

Je bent maar éénmal jong, keuze lijkt me ook snel gemaakt, loc zal je in de toekomst weleens 2dehands kunnen kopen zonder de wagons.

loebaske


centauri167

Citaat van: loebaske op 06 maart 2015, 15:57:20 PM
Dat is ook waar Paul...

Waar en niet waar ...; er is eigenlijk geen waarheid, het leven is één aaneenschakeling van keuzes, voor ieder is de invulling daarvan anders en meestal weet je pas wanneer het te laat is of je de beste keuze hebt gemaakt ...

philippe_007

Tja jong of oud,
je zal toch heel uw leven keuzes moeten maken....

stoomlokje

Dag Luc,
Ik heb zojuist de bestelling , die blijkbaar mislukt was :'(, nogmaals gedaan  ::)en nu heb ik ook het bevestigingsmailtje gekregen. ;D en uiteraard bevestigd  ;D ;D
Het is blijkbaar nu dan toch gelukt. ;)

Groetjes,
Saskia

ward

Weet er iemand met welke rijtuigen TSP rijdt met deze loc?
Eventueel waar ze nog te koop zijn mag ook.. ;)

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

PeterVG

#114
TSP heeft ook rijvaardige 59'ers in de collectie maar de 201.010 is een museumloc uit het patrimonium van B-holding.

Wat je vraag naar rijtuigen betreft. Toen de loc eind jaren tachtig terug op de baan kwam waren L-rijtuigen populair als museumrijtuig.
Groene M2 rijtuigen worden ook wel eens ingezet als museumstam door onze staatsspoorwegen.

Wie iets meer fantasie heeft kan dit soort museumtransporten organiseren.
Dan valt de aankoop van rollend materiaal ook mee. Je hoeft immers van elke type maar ééntje te kopen ;-)




Jurgen

Waren de L-rijtuigen eind jaren 90 nog steeds populair? Of waren het toen al M2-rijtuigen?
Dat laatste zou ik vreemd vinden omdat die rijtuigen tot begin jaren 2000 in dienst waren.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ward

Klein foutje, bedoelde idd dus die van de b-holding..
Als e rnog wat groene M2 te vinden zijn zal ik wel intekenen,
Dus de goederenwagons komen te koop dan ;)
Zijn er naast Marklin nog fabrikanten die deze gemaakt hebben?

Mvg  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Metpetergaathetbeter

Lima maar nog veel meer fouten in het ontwerp  ;)

gledina

Juist een 2 rail DCC besteld, dit zal weer een mooie aanvulling zijn.
Nu nog wachten op de uitlevering ervan.
HO 2R DCC , 9mm DCC (N), een beetje Z & lid van MTD
Tuut, Tuut zei den trein en 't station vertrok.

OlivierV

Citaat van: Gerolf op 03 maart 2015, 10:52:49 AM
Ik heb de teller net met 2 opgehoogd  :P
Kan je er 2 in één keer bestellen misschien?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan