Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Versturen naar ESU-Duitsland

Gestart door Rangeerduivel, 25 februari 2015, 16:20:50 PM

pandur

Volgens officiële verklaringen van ESU, op de Nünberger Messe, zullen de ingeleverde rangeerlocs NIET hersteld worden, maar vervangen door een nieuwe productie met tal van verbeteringen zoals metalen handgrepen
Deze nieuwe leveringen zouden pas voor augustus zijn
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

Metpetergaathetbeter

je ziet dat je ook niet schoon moet zijn voor veel chance (geluk) te hebben, ne kapotte tweedehands en een nieuwe krijgen. D 't is U gegund ! Rudy!

groeten Peter ;)

Rangeerduivel

We zijn nog zover niet,schiet de beer niet voor zijn vel verkocht is! :D :D
Laat ons hopen dat het klopt wat Pandur hier schrijft!(Trouwens,van waar komt die informatie?)

En mijn loc(je) mankeert uiterlijk niets,dus of het deze of een nieuwe is,maakt mij niet veel uit,als hij maar marcheert

;)

Metpetergaathetbeter

trouwens moet je eerst die beer schieten voor je zijn vel verkoopt Rudy  :-\ ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 februari 2015, 16:35:15 PM
trouwens moet je eerst die beer schieten voor je zijn vel verkoopt Rudy  :-\ ;)
Yep,en als je dan het vel niet kan verkopen blijf je er mee zitten...en dat begint te stinken na een tijdje! :'(

;)

SuSke

velleke looien, voor de open haard leggen en ... dat weet ik niet want heb geen open haard  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Heb de titel aangevuld met ESU,
Wetende dat Patrick (TSD) hier soms ook meeleest als forumlid.
Mogelijk zal dit zijn aandacht trekken en is een reactie van hem niet uitgesloten....

;)

pandur

NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

Rangeerduivel

Citaat van: pandur op 27 februari 2015, 12:00:38 PM
Zie; https://youtube.com/watch?v=Fu4YUHwhy5Q

Bedankt voor de toelichting(film) Eric,

Hopelijk houdt die brave meneer woord en komen we er allemaal beter uit,
jammer van de wachttijd,eens je gewoon bent met het locje te werken is hij nog moeilijk te missen op de baan!

;)

pandur

Het terugsturen van diverse ESU artikelen verloopt vrij vlot ! Na +/- 2 weken zijn de zaken geregeld
Bij garantie aanvragen moet je er wel een kopie van je kasbon mee sturen.
En voor oude defecte, en zelfs verbrande decoders kan je mits een kleine bijdrage een nieuwe V4 ontvangen
Op volgende link http://www.esu.eu/support/garantiereparatur/reklamationen/servicepreise/ kan je de prijzen vinden
Best ook je mail adres mee sturen dan ben je bereikbaar voor eventuele prijsoffertes
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

Rangeerduivel

Loc is deze voormiddag naar Duitsland gestuurd met Bpack-World Sur(16,40€).
De ontvanger moet tekenen bij ontvangst.
Volgens TSD moest ik geen kassaticket meesturen(Zie post 10),
omdat er nog geen enkele loc van dit model/type bij ESU bestaat,ouder dan 2 jaar,en ze dus allemaal onvoorwaardelijk onder de garantie vallen.
Enkel een beschrijving van het probleem in Engels of Duits(aja,wie verstaat er nu Nederlands! ::))
én het terugzendadres én Emailadres,met de vriendelijke vraag(ook in Duits!) om mij via Email op de hoogte te houden.
We zullen wel zien wat er van komt...

;)

NielsVV

Hou ons op de hoogte. Ben ook benieuwd hoe dit gaat aflopen.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Fastfly

Citaat van: Rangeerduivel op 25 februari 2015, 17:02:00 PM
Ik denk dat ik voorBpack world van de post ga kiezen,een postkantoor is er zelfs bij ons in de gemeente,,,

Als ik het goed begrepen heb moet het pakket voor UPS afgeleverd worden in Machelen en voor DHL in Diegem,
Als het opgehaald wordt aan huis betaal ik nog méér!
Ik kan het evengoed zelf naar Duitsland voeren! ???

;)

effe corrigeren:

DHL Express kan je afgeven in:

- Antwerpen Noord (Noorderlaan)
- Antwerpen - Aartselaar (aan Boomsesteenweg)
- Nazareth
- Ham
- Luik (Awans)
- Diegem
- Charleroi



we zijn misschien niet de goedkoopste, maarreuh, wie anders sponsort zulke mooie loc ?   ;) ;D

(sorry voor de sluikreclame, maar ik kon het echt niet laten ...)

Rangeerduivel

Citaat van: Fastfly op 02 maart 2015, 19:42:04 PM
DHL Express kan je afgeven in:
- Diegem


Is voor mij het dichtste bij,maar dan ben ik nog 2 uur onderweg heen en terug!
Daar nog de kosten van benzine bij en je weet het wel... ::)
Om mijn pakketje af te geven in de post in Lede was ik op 20min terug thuis.
16,40€ voor verzekerde verzending,
Laat ze maar loc's sponsoren,maar niet met mijn geld.

;)



Rangeerduivel

Beloofd jullie op de hoogte te houden,

Pakje op de post op zaterdagvoormiddag 28/02/2015 en volgens Bpost/track afgeleverd in Neu-Ulm (D) op dinsdag 03/03/2015,met naam erbij van de persoon die getekend heeft voor ontvangst.
Van de bestemmeling zelf nog niets gehoord.
Maar ja,ze hebben daar waarschijnlijk ook nog andere dingen te doen.

Wordt vervolgd...

;)