Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

vitrines

Gestart door jb, 22 februari 2015, 16:49:00 PM

loebaske

volledig met je eens Piet, daarvoor gebruik ik geen bovenkop frees, een Festo paneel zaag, is instelbaar in zaag diepte en gebruik die voor alle mogelijke zaag werken....

bellejt

mijn vitrines komen van Walferdange.In mooi hout en glazen liggers met glazen schuifdeuren.En belangrijk een spotprijs. 1.40 m X 85 cm hoog : 85 euro.Is helaas maar 1 maal per jaar verkrijgbaar. 35 cm X 85 cm = 35 euro.

centauri167

Citaat van: bellejt op 24 februari 2015, 16:47:28 PM
mijn vitrines komen van Walferdange.In mooi hout en glazen liggers met glazen schuifdeuren.En belangrijk een spotprijs. 1.40 m X 85 cm hoog : 85 euro.Is helaas maar 1 maal per jaar verkrijgbaar. 35 cm X 85 cm = 35 euro.

Heb je er geen foto van zegt zoveel meer.

bellejt

nog steeds uploadmap vol op het forum.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Ik heb er trouwens ook één van die man, gekocht in Walferdange enkele maanden terug.


luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

sjieke mooie kast....

Johnnytrein

Mijnheer Luc, wat zijn de afmetingen van jouw mooie kast?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loebaske

bah een schatting, er staan 8 locs in ..... ongeveer 2.5m lang ???

doomslu

De lengte is gelijk aan de maximale lengte die ik kon vervoeren (de man heeft alle maten bij zich, dus je hebt maar te kiezen), ik meen dus 180 cm op 85 cm.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

centauri167

Ziet er echt niet slecht uit Luc, de inhoud trouwens ook niet ...  ;)

Als ik vragen mag, hoeveel heeft deze uitvoering gekost en kan je soms de gegevens van die verkoper geven ?

PietB

Net ging hier de bel, DPD koerier met de in Duitsland bestelde vitrinekast.
Direkt maar uit de solide verpakking gehaald.

En aan de wand ziet het er zo uit.

Nou ik kan hem gaan inruimen, er zijn in de planken H0 spoor sleuven gefreesd dus ik kan zo mijn materieel er in zetten.

grt Piet.

jb


PietB

En gevuld met materieel.
Er is nog ruimte voor uitbreiding.

De 1212 en de Stalen-D bagagewagen pastte niet samen met de Plan-W stam op één plank

grt Piet.

NielsVV

Inderdaad proper. Misschien enkel spijtig dat er gleuven zijn ingefreest. Ben bang dat dit slecht gaat zijn voor je anti slipbandjes als je loc's er lang gaan instaan.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City