Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Falls wagons van Fleischmann

Gestart door BD1701, 24 mei 2006, 20:09:57 PM

BD1701

Een tijdje geleden heeft Fleischmann een beperkte reeks van een 500-tal wagons type Falls (B-Cargo / groen) uitgebracht in een beperkte reeks dus. Nu is mijn vraag, zou ik deze wagons nog kunnen krijgen in een winkel, of heeft iemand nog van deze wagons te koop ofzo? Zou de invoerder er nog hebben? Ik heb een 3tal maand geleden nog een mailtje gestuurd naar de invoerder met die vraag, maar ik heb daar spijtig genoeg geen antwoord van teruggekregen.
Zou het trouwens geen goed iedee zijn om nog eens de vraag te stellen aan Fleischmann, om deze wagon nog eens opnieuw uit te brengen in de (B-Cargo / groen) uitvoering, maar dan met andere nummer erop. Bij mijn weten is er nog steeds veel vraag achter deze wagons, dat een tweede reeks volgens mij dus zeker moet kunnen.
 

ERVIN

Ik heb enkele weken geleden nog gesproken met dhr.Deneef,hij is verantwoordelijk voor de verkoop van Fleischmann in Belgie en Luxemburg,ik heb hem deze vraag ook gesteld,op dit ogenblik zijn ze bij Hobbytime NL,en Fleischmann Duitsland volledig uitverkocht.
Hij wist niet of Fleischmann ze opnieuw gaat maken,maar hij gaat het wel voorleggen aan de sales manager van Fleischmann.
Word vervolgd...

mark7758

Even mailtje naar hobbytime.nl dan kan je je voorkeur uitspreken.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.