Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Verslag van de workshop Weatheren bij de MSVD 7 februari 2015

Gestart door Michael, 09 februari 2015, 19:48:37 PM

Michael

Afgelopen zaterdag hadden wij ModelSpoorVriendenDronten het genoegen om Bert en Cees op bezoek te hebben voor een workshop weatheren. De weergoden waren ons gunstig gestemd, want er was flink ijzel voorspeld maar daar bleven we van gespaard.
Bert en Cees kunnen het goed uitleggen en in korte tijd werden de beginselen van het weatheren uitgelegd, regelmatig even onderbroken voor wat vragen over de stof.
22 maart is er een workshop weatheren bij AMSAC in Gent, als er nog plaatsen vrij zijn dan kan ik jullie dat van harte aanbevelen, want gegarandeerd een geslaagde dag.
Ik ga hier nu niet alle technieken en truukjes uitleggen die Bert en Cees vertellen, want anders is het niet leuk meer om bij AMSAC mee te doen met de workshop.
Hieronder nog een foto reportage van afgelopen zaterdag, een volle bezetting, 20 man, 1 vrouw.












Ook de inwendige mens werd verzorgd.













Bert en Cees het was leuk om jullie als gastsprekers te hebben, wellicht nog een keer een vervolg.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

RD25

Zeer goed werk ! Michaël, dank u wel voor het fotos verdelen  8)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Metpetergaathetbeter

ziet er leuke boel uit maar gaan toch trachten er een nog veeeeeeeeeel gezelliger boel van te maken  ;D ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michael op 09 februari 2015, 19:48:37 PM

22 maart is er een workshop weatheren bij AMSAC in Gent, als er nog plaatsen vrij zijn dan kan ik jullie dat van harte aanbevelen, want gegarandeerd een geslaagde dag.
Ik ga hier nu niet alle technieken en truukjes uitleggen die Bert en Cees vertellen, want anders is het niet leuk meer om bij AMSAC mee te doen met de workshop.

leuk dat jij reklame maakt daar in Nederland, maar er zouden één/enkele plaatsen vrijkomen al naar gelang de hernieuwde belangstelling van nieuwe leden, ben je eventueel geïnteresseerd laat mij iets weten, dat houden/volgen  we de volgorde van berichtjes die via pm bij mij toekomen !

groeten Peter ;)