Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modelspoor: een gevaarlijke hobby?

Gestart door Peter, 02 februari 2015, 18:22:08 PM

loebaske

Dat we daar nog niet hebben aan gedacht....TOP oplossing ;)

rgp

Hallo,

Allez, ik heb dan toch geluk met mijn treintjes: mijn ex heeft ze niet meegepakt en mij niet teveel gepluimd, maar vooral mijn nieuwe vriendin vindt mijn hobby tof.

Moet maar geluk hebben,he

Roland

Gerolf

Gisteren een stuk veerstaal een eind onder mijn rechter duimnagel - vervelende kwetsuur ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

@Gerolf en  zeggen dat daarnaast zo veel meer plaats is. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Herwig

#34
E-bericht aan Gerolf,    wie hopelijk en hoogstwaarschijnlijk ingeënt is tegen tetanus.

Gerolf

't was geen roestig veerstaal, Herwig  ;) dus ik maak me voorlopig geen zorgen over Tetanus
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske


Zet Gerolf zijn handen niet af want dat is zijn dood  ??? ::) :P :o

sn00zerman

ooit eens dwars door mijn hand geboord (met een houtboor), tijdens de onderbouw van mijn baan, op een vrijdagnamiddag ...
Rij ik zelf naar de spoed-dienst (vrouw was aan het werken), met een handdoek rond mijn hand en boortje.
(ik kreeg die boor er zelf niet uit)
Nij spoed-dienst boortje uit hand verwijderd, en dicht-geplakt, en isobethadyne-zalf op de wonde, en ik mocht weer vertrekken.
Nog gevraagd of ik iets speciaal moest doen, niks speciaal wist men mij te melden, alleen enkele malen per dag verband verschonen en
isobethadyne-zalf op wonde aanbrengen. Op zaterdag ziek geworden (gezwollen keel, en wat hoofdpijn)
Buurvrouw had nog isobethadyne-mondwater staan, daarmee mijn mond gespoeld, voor die gezwollen keel.
Op zondag nog zieker, en op maandag was ik in zo'n belabberde staat dat ik niet kon gaan werken.
Toen maar de huisarts laten komen ...

Sindsdien weet ik dat ik allergisch ben aan isobethadyne ...


groeten,
Kris
-=[www.digitalplayground.be]=-
Where fun meets technology ...


eve

Citaat van: sn00zerman op 12 februari 2018, 13:44:56 PM
ooit eens dwars door mijn hand geboord (met een houtboor), tijdens de onderbouw van mijn baan, op een vrijdagnamiddag ...
Rij ik zelf naar de spoed-dienst (vrouw was aan het werken), met een handdoek rond mijn hand en boortje.
(ik kreeg die boor er zelf niet uit)
Nij spoed-dienst boortje uit hand verwijderd, en dicht-geplakt, en isobethadyne-zalf op de wonde, en ik mocht weer vertrekken.
Nog gevraagd of ik iets speciaal moest doen, niks speciaal wist men mij te melden, alleen enkele malen per dag verband verschonen en
isobethadyne-zalf op wonde aanbrengen. Op zaterdag ziek geworden (gezwollen keel, en wat hoofdpijn)
Buurvrouw had nog isobethadyne-mondwater staan, daarmee mijn mond gespoeld, voor die gezwollen keel.
Op zondag nog zieker, en op maandag was ik in zo'n belabberde staat dat ik niet kon gaan werken.
Toen maar de huisarts laten komen ...

Sindsdien weet ik dat ik allergisch ben aan isobethadyne ...


groeten,
Kris

Ontsmetten met boorwater ?

Andress24

In mijn geval was modelbouw vorige week een gevaarlijke hobby: het bezetsel van het plafond heeft het begeven en hing plotseling 15 cm lager boven mijn hoofd... Gelukkig hing alles nog vast door een gaas dat er mee in bezet was...

Ondertussen heb ik er op 2 dagen tijd alles af gesneden met de flex... wat een stof dat dat maakt! Gelukkig is de baan nog niet zo ver gevorderd, want hoe goed ze ook was ingepakt met folie, nu hangt alles vol met een dun laagje fijn poeder... :( :( Stofzuigen maar...
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

Gerolf

Als ik die vorige lees, is een stukje staal onder de vingernagel niks  :o
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Andress24

Ja, dat is nu een vraag voor de architekte...
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper