Service

Gestart door Peter, 31 januari 2015, 15:26:19 PM

Peter

Dat voor een aantal handelaars het woord service geen leeg begrip is, heb ik gisteren nog meegemaakt.

Gisteren 30/01 bracht DHL een pakje met een model dat ik besteld had  bij MSL een tijdje geleden (moest terug binnenkomen)
Bij het openen van het pakje bleek het model beschadigd te zijn tijdens het transport want een aantal luchtzakjes in de verpakking waren ook kapot gegaan.
Even een mailtje naar de handelaar, met een beschrijving en foto van de schade en gisterenavond zat er een antwoord in mijn mail, inklusief een bijlage met een
af te drukken label voor de retourzending met DHL/BPost
Vanmorgen pakje op de post gedaan en dus geen kosten voor mij. Daarjuist een mail gekregen met het tracking nummer van DHL dat een nieuw model maandag
buiten gaat en ik dat dus dinsdag of woensdag kan verwachten.

Het is dus echt geen kommer en kwel met handelaars. Want er zitten echt wel goede tussen

Met vriendelijke groeten
Peter

PietB

Citaat van: Peter op 31 januari 2015, 15:26:19 PM
Het is dus echt geen kommer en kwel met handelaars. Want er zitten echt wel goede tussen
Dat zijn nou juist de handelaren die niet failliet gaan, klanten blijven terug komen.

Veel succes met je nodel, Peter.

grt Piet.

Michael

Peter, toffe ervaring, ik  zelf heb zo mijn adresjes waar ik spullen koop en daar gaat het allemaal uitstekend met de service. Het zijn niet allemaal zaken waar men alleen maar zo snel mogelijk wil verkopen.
Neem niet weg dat je als je weer eens wat nodig hebt vast wel aan deze winkelier denkt om wat te bestellen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Afgelopen zondagavond heb ik wat besteld bij Weinert, ongeduldig als ik ben heb ik gisteravond nog een mail gestuurd, met verzoek om een bevestiging van mijn bestelling van zondagavond.
Vanochtend om 6.37 u een mail gehad van Weinert, de bestelling is onderweg.

Als dat geen service is weet ik het ook niet meer, nog niks betaald enkel wat besteld en mijn adres erbij gezet. Wat een blind vertrouwen heeft die firma. Of ze dat altijd doen en of het verstandig is laat ik aan hun over, maar blijkbaar wordt dit vertrouwen niet misbruikt, want anders zou men niks verzenden zonder vooraf betaling.
Dat maakt mijn dag wel goed.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel

Zo zijn er nog hoor Michael,
Als je iets bestelt bij bvb
https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.treinelektronika.com%2F&ei=-POUVZ6-KIbkUrz7guAC&usg=AFQjCNG5Eqn5BsCr7XatuN9VlEWVSyfvLw&sig2=lgwrFM-eXpcQWnRR8NgMQg&bvm=bv.96952980,d.d24
stuurt men je bestelling op en pas nadien de rekening,of de te betalen rekening samen in het pakket,
Zelfs al was je voordien geen klant.
Het is niet mijn bedoeling hier reklame te maken,ik heb daar geen enkel belang bij,
maar als iets goed is mag het volgens mij ook gezegd worden...

;)

Michael

Citaat van: Michael op 02 juli 2015, 08:53:20 AM
Afgelopen zondagavond heb ik wat besteld bij Weinert, ongeduldig als ik ben heb ik gisteravond nog een mail gestuurd, met verzoek om een bevestiging van mijn bestelling van zondagavond.
Vanochtend om 6.37 u een mail gehad van Weinert, de bestelling is onderweg.

Als dat geen service is weet ik het ook niet meer, nog niks betaald enkel wat besteld en mijn adres erbij gezet. Wat een blind vertrouwen heeft die firma. Of ze dat altijd doen en of het verstandig is laat ik aan hun over, maar blijkbaar wordt dit vertrouwen niet misbruikt, want anders zou men niks verzenden zonder vooraf betaling.
Dat maakt mijn dag wel goed.
Vandaag ontvangen en betaald.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Havoc

Er zijn er nog. Maar ze zijn verdorie zeldzaam.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

eddy

Sauerbier,en Knupfer sturen ook alles op en dan betalen.

groeten eddy

Rangeerduivel

Misschien geen slecht idee om een lijstje aan te leggen waar men met dat principe werkt,(tenminste als de mod's hier mee instemmen)
Het is meteen nog handig ook,zo weet men wie wat verkoopt,
zulke mensen verdienen volgens mij een tegengeste van ons uit  8)

;)

Peter

Rudy,
ik weet dat je het goed bedoeld, maar ik vrees dat dit geen goed idee is.
O ja, ik koop zelf het meeste van mijn modellen/materialen in een winkel die bijna altijd de laagste prijzen heeft (ook Weinert is er goedkoper dan bij Weinert zelf, raar maar waar) maar ik vind dat je winkels op die manier niet met elkaar kan vergelijken. De ene heeft bv. een eigen winkel, de andere huurt hem. De ene verkoopt bv 5 loks per week, de andere 50, de ligging verschilt enz, enz.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Peter ik heb je een bericht gestuurd via het forum.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Havoc

Moet Peter bijtreden. Soms heb je goede service, maar de prijs die je ervoor betaalt is verschrikkelijk. Heb bij een winkelier die hier vernoemd is als "goede service" 2 stuks gekocht voor 22 euro. Nu goed ik moest ze snel hebben. En voor alle zekerheid ook nog 10 stuks voor 7.3 euro bij een andere (in europa). Die laatste zijn maar 4 dagen later toegekomen en het zijn identiek dezelfde.

Dus ja, je hebt er nog met goede service maar soms is de prijs het eigenlijk niet waard.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marc goovaerts

Het blijft ook altijd subjectief.
Toen Mediamarkt een ongeopende, verkeerd aangekochte camerabatterij niet wou terugnemen dacht ik ook:
Ooit terug naar MediaMarkt ? Ik ben toch niet gek !!!  >:( >:(

Anderen kunnen er misschien wel gelukkig zijn van hun service.