Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

Kautenbach


loebaske


Wat een knoei boel.....


Hou er van en pure klasse modelbouw...

Jef

Tuut zei de trein en de statie vertok.

Michiel

Dit is het beste wat ik al ooit heb gezien als uitbeelding van een straat met Belgische rijhuizen. Pure perfectie. Floris, jij hebt echt een uitzonderlijke gave.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Ronald


Pierre

Groet Pierre.


PeterVG

Kan ik alvast een nummertje trekken zodat ik in Leuven niet in de wachtrij hoef te staan om jouw werk te bewonderen.
Ja echt, ik dacht net even dat ik terug in de seventies gekatapulteerd was. Prachtig werk alweer.

Floris

seventies? Die zijn al voorbij hoor, tis 1988, de garage heeft nu ook de correcte Skil- en Makita-pinup-kalender voor dat jaar. De pinups uit de seventies zijn inmiddels compleet verbleekt dus er is een nieuwe laag schoonheid volgens de laatste inzichten overheen gehangen. 8)
IMGP9312 - Copy by Floris Dilz, on Flickr
IMGP9308 by Floris Dilz, on Flickr

smartje268

Zorg in Leuven dat je voldoende Kleenex bij de hand hebt.
Want ik kom zaterdag 13/10 je project onderkwijlen van pure verbazing en verwondering !!!!

Als we een wedstrijd organiseren : MSM-GOEROE VAN HET JAAR , dan ben jij de winnar.
;D ;D


"Poor planning on someone's part does not necessitate an emergency on mine... "

DFS

Knap werk, ik kom zeker ook in de rij staan in Leuven!

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

smartje268

... en waar we dus niet bij stilstaan als we bvb die garage zien , dat is dat dit nog steeds HO is hè !!!
Als je alle spullen in de rekken ziet, en het bureautje zou je denken dat je naar een veel grotere schaal zit te kijken.
Vraag morgen aan iemand om zoiets op schaal 1/20 te maken en dat is al een opgave !
Laat staan op schaal 1/87.

En we kwijlen lustig verder ....  :D
"Poor planning on someone's part does not necessitate an emergency on mine... "

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

modelbaanHO

Zijn dat foto's van een garage/atelier in H0 ??? Dat geloof ik niet  :P :P :P
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be