Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

loebaske


Is veel beter, misschien een foto als achtergrond gebruiken??

Floris

ik kijk nog wel wat ik doe, ben niet zo'n fotoachtergrondenliefhebber... maar wilde voor nu vooral van die houtkleur af en das gelukt! Mezelf kennende blijft t nu ook 10 jaar zo...

evan

Alle aandacht gaat nu naar je creaties en de "daken" horizon is echt zo herkenbaar echt !
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Wat een mens al niet vindt bijde Action  8)

Die licht grijze kleur maakt het geheel toch wel iets dramatischer. prachtig resultaat. Ik vrees ook dat een foto-achtergrond de aandacht te veel zal afleiden.

Misschien later, als die 10 jaar om zijn, misschien als je dan nog zin hebt de lucht een beetje dreigender maken met zo wat donkergrijze uitgewreven sponsdotten die in een of andere fantasie voor wolken kunnen doorgaan  ??? ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

zo'n getrouwe weergave vereist of schreewt voor een passende achtergrond ! ;)

755philippe

Oei Floris ga je nu een autokerkhof maken om nadien al het ijzerwerk te laten smelten in 1 van je hooghovens. Ja dit noemen ze tegenwoordig recyclage.
Mvg

755philippe 8) 8)

Kautenbach

.....flinke ravage om de wijk in te komen op die onderste foto.... ;D ;D

Als je dan die ravage bekijkt dan denk je al, lekkere ravage....

Topklasse man !! ;)

Cord

Citaat van: SuSke op 21 augustus 2018, 00:06:05 AM
Die licht grijze kleur maakt het geheel toch wel iets dramatischer. prachtig resultaat. Ik vrees ook dat een foto-achtergrond de aandacht te veel zal afleiden.
Inderdaad, daar kan ik weinig aan toevoegen.
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

DFS

Citaat van: Floris op 20 augustus 2018, 17:45:04 PM
ha Sven,
daar heb ik er zelf nog twee van  ;D
wat ga je van t onderstel maken trouwens?

Floris, om je draadje niet te veel te vervuilen, een kleine hint wat ik er mee van plan ben...

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,4938.msg408359.html#msg408359


Floris

Met leuven in zicht maar eens begonnen met allerlei praktisch spul... handgrepen aan de bakken zodat ze straks enigszins te verslepen en, heel belangrijk, licht!
IMGP9107 by Floris Dilz, on Flickr

het zijn 4000K ledbattens geworden, Martin had die laten zien en t leek me wel wat. Heb nu een serieuze lading van die dingen boven de baan hangen en de hoeveelheid licht is bepaald indrukwekkend. Deze foto's zijn alleen met de baanverlichting gemaakt gewoon uit de losse hand, zonder statief, er is genoeg licht. toen ik net in het donker de baan aanzette stond ik ook wel even met mn ogen te knipperen.
IMGP9104 by Floris Dilz, on Flickr

IMGP9099 by Floris Dilz, on Flickr
Morgen proberen nog wat verder te komen in de grote berg irritante klusjes, eigenlijk wil ik na dit weekend wel zo'n beetje klaar zijn met al het vervelende werk en weer wat kunnen modelbouwen... Maar ja ben ook van bouwmarkten afhankelijk die steeds spullen niet hebben enzo. Geeft op zich niet, dr is nog tijd zat.

doomslu

Knap werk, dat licht, om dat andere verbluffende werk beter te zien! :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


een totaal ander zicht met de juiste verlichting...

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Jurgen

Opletten dat je de mensen niet gaat verblinden want dan zien ze ook niets meer.  ;D

Ik blijf dit indrukwekkend vinden. Hier moet je volgens mij engelengeduld voor hebben. Of passie, dat kan ook.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Chrisrail

#1784
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }