Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

ACME 2015 PDF

Gestart door eve, 29 januari 2015, 10:48:38 AM


eve

Belgisch oa. op blz 35 en 50.

Erik

Gert1

Op de website van Eyro stond het nadrukkelijke verzoek om er niet naar te linken op fora om zodoende overbelasting van de server te voorkomen.
Inmiddels is hun server overbelast en dus niet meer bereikbaar...

mvg,
Gert

eve

Commodore 64 vervangen door een 128...

;)

Erik

Gerolf

 ;D  ;D  ;D

... en de resolutie van hun afbeeldingen wat verkleinen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

En het gaat maar om een pdf-bestandje van ocharme 21MB. Dat ze dan eens wakker worden ginder in Italie
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eve

...euh, ik dacht dat .ch Zwitserland was. Maar je hebt gelijk : wakker worden. Of teveel sneeuw ?

Erik

Gert1

Inmiddels functioneert de link weer.

mvg,
Gert

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

BD1701

Werkt idd nie goed die link, kan iemand mij hier iemand concreet vertellen wat er exact komt voor de Belgische markt? Luc misschien?
 

Jurgen

Een set met 2 I6-rijtuigen (eentje in oranje en eentje in New Look) en een set met 2 I6Bc-rijtuigen samen met een MU.

Ook nog 2 Italiaanse rijtuigen om zo een complete stam te maken van de trein van Dendermonde (dacht ik) naar Milaan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ward

En een traxx variant van de SNCF, zoals deze veel de laatste tijd te zien is met een buizentrein..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

doomslu

Citaat van: Jurgen op 31 januari 2015, 09:57:04 AM
Een set met 2 I6-rijtuigen (eentje in oranje en eentje in New Look) en een set met 2 I6Bc-rijtuigen samen met een MU.

Ook nog 2 Italiaanse rijtuigen om zo een complete stam te maken van de trein van Dendermonde (dacht ik) naar Milaan.
Klopt. En volgens onze info zou dat voor deze zomer zijn.

Toeval ? Of niet? Ook LS-Models komt met dergelijke rijtuigen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

En dan nog de heruitgave van Roco.
Binnenkort hebben we meer rijtuigen dan de NMBS er zelf heeft!  ;D

Is er eigenlijk al geweten om welke rijtuignummers het zal gaan? Kwestie van nu al te weten of ik ze moet bestellen of niet als nummertjesfreak zijnde.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Citaat van: Jurgen op 31 januari 2015, 15:24:06 PM
En dan nog de heruitgave van Roco.
Binnenkort hebben we meer rijtuigen dan de NMBS er zelf heeft!  ;D

Is er eigenlijk al geweten om welke rijtuignummers het zal gaan? Kwestie van nu al te weten of ik ze moet bestellen of niet als nummertjesfreak zijnde.  :)
Dat zou ik ook nog durven gaan vermoeden... Al denk ik wel dat de nmbs er meer dan 32 heeft.

Die set met MU intereseert mij wel, een i6 in't grijs en in't oranje heb ik al met hopen, althans in 't oranje.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan