Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wekelijkse kost

Gestart door loebaske, 27 januari 2015, 12:28:49 PM

OlivierV

Leuk hoekje Eric, oogt knap in z'n geheel. Maar zal die straat geen door in het oog blijven. Want dat verbant klopt zoals gezegd niet, het doet een beetje afbreuk aan de kwaliteit van al de rest.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76


loebaske

Voorlopig stopt het hier, dienen nog rolluiken te komen, op het dat nog schouwke voor de gasbrander enz nnz....

Eens een overzicht van de wijk...



Tussen huisnr 21 en 23 ligt de internet-/elektriciteits kabel nog niet, de reden is dat de laatste 3 huizen nog onderhanden moet genomen worden en dit gaat stukken beter als men die op de tafel kan zetten voor fijn werk...




Steam.N

Mooi gedaan, Eric.
Ziet er heel heel herkenbaar uit !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel

#79
Citaat van: Steam.N op 22 mei 2015, 16:37:35 PM
Mooi gedaan, Eric.
Ziet er heel heel herkenbaar uit !

Ja Jean,
maar 't is niet moeilijk ook hé,'t is maar in HO,die grote,je weet wel...! ;D ;D

;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

sdz1976

idd een typische Vlaamse straat.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Johnnytrein

Prachtig, ik mis alleen nog wat sluikstort tussen de huizen op de lege plek.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loebaske

Dit is de oprit, achteraan staat er een ton met afval, wel niet echt zichtbaar op de foto, zal er eens een foto van nemen.

TBCédric

Knap! wordt er nog wat gras en begroeiing voorzien aan  het hekken? Het ziet er wat leeg uit.

Nu nog een paar allochtone jongeren die de boel op stelten zetten, een paar blanken en wat coole negers (moest er iemand problemen met dit woord hebben, je zegt het maar) en het is compleet!  ;)  ;D ::)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

loebaske

Had het hier al gemeld dat het voorlopig van tafel gaat en nadien weer eens boven halen voor meer afwerking, figuurtjes moeten er ook nog bij, want wat verderop aan de hekkens is er een trein ongeval, daar komt nog volk naar kijken!!!!

loebaske

Dat bedoelde ik met het vuil hoekje achteraan...




Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter


Chrisrail

#89
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }